سلام.
بفرستش یکی دو تا کلاس ورزشی. حتی اگه می گه دوست ندارم و .... باید بره.
ممکنه توی فضای سنتی و بسته ای بزرگ شده و الان به این همه سکون و انفعال عادت داره و بیرون اومدن ازش براش سخت باشه.
برای همین می گم حتی اگر دوست نداره، باید بره. اگر تیمی باشه بهتره، تا مجبور باشه با بقیه همکاری و هماهنگی و تعامل داشته باشه برای بازی.
یکی دیگه اش هم می تونه انفرادی و بیشتر دخترونه باشه. مثل کلاسهای رقص-ورزش.
جایی که خانمها بیشتر به وضع ظاهر و بدنشون می رسند و در مورد همسرشون و ... گاهی با هم صحبتهایی دارند.
یک کلاس هنری، مثل آشپزی، شیرینی پزی ... هم بره.
باز توی این محیطها خانمها از زندگی خانوادگی و ... صحبت می کنند و به طور غیرمستقیم درگیر این مسائل می شه.
موارد دیگه هم هست که اگر دوستان نگفتند، باز براتون می نویسم.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)