به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 84
  1. #61
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 تیر 93 [ 23:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    816
    سطح
    15
    Points: 816, Level: 15
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 16 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظر منم شما راه حلتون کم کردن محبت و بی محلیه... ایشون خیالش از شما راحته که شما همیشه تمام و کمال در خدمتش هستین حتی اگه بدترین کارهارو بکنی
    موقعی که دعواتون میشه از خونه برو بیرون و دیروقت بیا تا ی کم بترسه همسر من اوایل ازدواجمون هروقت دعوای شدید میکردیم اینکارو میکرد و من میمردم و زنده میشدم تا برگرده و بعد از اون دیگه حواسمو جم میکردم تا تو دعوا کار به جای باریک نکشه و اون خونه رو ترک نکنه
    من دلم نمیاد همچین راه حلهایی بدم اما خیلی تو ذهنم هست در کل ی کم بترسونیدش که ممکنه شمارو از دست بده...

  2. 4 کاربر از پست مفید حلما تشکرکرده اند .

    alikocholo (یکشنبه 15 تیر 93), sam_nariman (دوشنبه 17 شهریور 93), ساحل75 (یکشنبه 15 تیر 93), شایسته89 (یکشنبه 15 تیر 93)

  3. #62
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط حلما نمایش پست ها
    به نظر منم شما راه حلتون کم کردن محبت و بی محلیه... ایشون خیالش از شما راحته که شما همیشه تمام و کمال در خدمتش هستین حتی اگه بدترین کارهارو بکنی
    موقعی که دعواتون میشه از خونه برو بیرون و دیروقت بیا تا ی کم بترسه همسر من اوایل ازدواجمون هروقت دعوای شدید میکردیم اینکارو میکرد و من میمردم و زنده میشدم تا برگرده و بعد از اون دیگه حواسمو جم میکردم تا تو دعوا کار به جای باریک نکشه و اون خونه رو ترک نکنه
    من دلم نمیاد همچین راه حلهایی بدم اما خیلی تو ذهنم هست در کل ی کم بترسونیدش که ممکنه شمارو از دست بده...
    خیلی ممنون حلما جان از جوابت
    1-اره خانومم از این لحاظ مطمئن هست اگه بحث و قهر کنه من به خاطر ابرو داری سر و ته قضیه را جمع میکنم
    2-متاسفانه من برای خانومم باید از این راه حل ها استفاده کنم --
    3-وقتی این کارا میکنه دلم اتیش میگیره و پیش خودم میگم خدا به داد بچه ای که بخواد زیر دست این بزرگ بشه
    4-بازم امشب ساعت 11 قهر کرد و رفت خوابید --نمیدونم خسته نمیشه
    5-اگه از این روش هایی که تو ذهنتون هست بازم بگین ممنون میشم

  4. #63
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 شهریور 94 [ 22:51]
    تاریخ عضویت
    1392-10-02
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,511
    سطح
    22
    Points: 1,511, Level: 22
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 46 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عجب تایپیکی داری شما تقریبا همرو خوندم دوستان راست میگن اقای علی. معذرت میخوام شما به خانومت زیادی رو دادی.به نظرم ایشون اصلا شما رو قبول نداره چون شما تو موضع ضعف هستین.ضعف.متوجه شدی داداش من.خانوما از این جور مردا متنفرن خواهشا نگرشتو عوض کن به این جور زندگی کردن.از ما گفتن بود

  5. 2 کاربر از پست مفید ستاره کویر تشکرکرده اند .

    alikocholo (یکشنبه 15 تیر 93), sam_nariman (دوشنبه 17 شهریور 93)

  6. #64
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مرداد 93 [ 12:56]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    62
    سطح
    1
    Points: 62, Level: 1
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مردانه تر عمل کنین وحرف بزنین

    سلام.زن ها از مردایی خوششون میاد که مردونه رفتار کنند.حتی مهربونی وکمک کردنشون هم مردانه باشه.ببخشیدا ولی به نظر من شما محکم و با اقتداررفتار نکردین.شما هم وقتی از سر کار میاید محکم اما با احترام بگید: خانمم یه چایی میریزی؟ بش بگید دوسش دارید وتمام حرفایی که اینجا گفتید به خودش بگید.وقتی میگه نکبت عوضی(البته اگه بیخود وبدون دعوا میگه )یه جیغ بنفش سرش بکشید وبگید چه وضع حرف زدنه.اگه جواب نداد شما هم ی مدت نسبت بش بی تفاوت تر عمل کنین. موفق باشید ونا امید نشین

    - - - Updated - - -

    چه بیکارین که به خودکشی فکر میکنین.یکم به فقرا بیشتر توجه کنین واز مالتون ببخشین تالذت واقعی زندگی روبچشین وبه خاطرمسئله به این کوچیکی فکر خودکشی به سرتون نزنه.مردم باهزارویه جور مشکل فکرشونم سمت خودکشی نمیره.آدم اول باید تکلیف خودشوباخدا وزندگی مشخص کنه وبدونه که فقط بدون خداست که نمیشه زندگی کرد.بیا صدنفر واستون نام ببرم که میگفتن بدون فلانی نمیتونم اما نشده ورفتن با یکی دیگه هرروز وهرشب هم خدارو شاکرن که اون قبلی نشد.منظورم اصلا طلاق نیستا اما منظورم اینه که دیدتون رودرست کنین تا راحت وبدون ترس زندگی کنین .آدم فقط باید از خدا بترسه.پس زندگیتونو بسپرین دست خودش واونطوری که خدا میخواد رفتار کنین تا سبک باشین وراحت.تو دین خدا نه باید به کسی ظلم کنین ونه بذارین کسی بهتون ظلم کنه.دیگه هم از خود کشی نگین چه برسه به عملش

    - - - Updated - - -

    الان مشکلتون بهتر شد با راهکار هایی که دوستان دادند؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید آمتیست تشکرکرده است .

    alikocholo (یکشنبه 15 تیر 93)

  8. #65
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 تیر 93 [ 23:09]
    تاریخ عضویت
    1392-5-05
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    816
    سطح
    15
    Points: 816, Level: 15
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 16 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ســــــــــــــلام

    چرا دیشب که قهر کرد کاری که پیشنهاد داده بودم رو نکردین...

    مواقعی که قهر میکنه میره میخوابه و شمارو تمکین نمیکنه میتونی زبونی وظایفشو بهش گوشزد کنی و در حد حرف بهش بگی که اگر تامینم نکنی ممکنه به بیرون خونه کشیده بشم البته در حد حرف شاید به خودش بیاد و یکم بترسه یا از دوستان و اطرافیان داستانهایی از این اتفاقات تعریف کنی تا غیرمستقیم روشن شه

  9. #66
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط حلما نمایش پست ها
    ســــــــــــــلام

    چرا دیشب که قهر کرد کاری که پیشنهاد داده بودم رو نکردین...

    مواقعی که قهر میکنه میره میخوابه و شمارو تمکین نمیکنه میتونی زبونی وظایفشو بهش گوشزد کنی و در حد حرف بهش بگی که اگر تامینم نکنی ممکنه به بیرون خونه کشیده بشم البته در حد حرف شاید به خودش بیاد و یکم بترسه یا از دوستان و اطرافیان داستانهایی از این اتفاقات تعریف کنی تا غیرمستقیم روشن شه
    خیلی ممنون حلما جان که وقت میگذارید برام
    1-والا اون شب مهمان داشتیم و خواهراش اینجا بودن نمیشد بحث را بالاتر ببرم چون بعضی وقت ها از عمد میکنه تا منم جلوی خانوداش از کوره در برم و چیزی بگم
    2- بهش هم که میگم ----یا میگه حوصله ندارم -- خوابم میاد -- سرم در میکنه --حس این کار نیست --خوابم برده بود حالا که بهم گفتی بی خوابم کردی و یا میگه دوره ماهانهم شروع شده که شانس ما هم --یک هفته-- است // متاسفانه من اخرین بار که این کار انجام شده باشه را به یاد نمیارم !
    3-دیروز که دعوای رسمیم شده بود دیگه منم زدم به سیم اخر --اونم از ترس جونش خیلی سریع از خونه فرار کرد رفت بیرون --ظهر هم که اومده بود مثل موش شده بود اما چی فایده باز روز از نو -روزی از نو
    4-فقط جالبه همش میگه ---تو منو داری --سر -- میدوونی --- به نظر شما معنی از این جمله چی هست ؟
    5-دکتر قرص پوکساید برای ارامش بهش داده میگه من لب به قرص نمیزنم -- واقعا نمی خواهد خودشو عوض کنه -- منم بهش گفتم اگه نمیخوری منم نمی خوام باهات زندگی کنم پ
    6-در مورد تکرار وظایف تمکین که با تهدید نسبت به شخسه دیگه باشه فکر خوبی هست و این دفعه هم با قهر کردن از خانه با هم تلفیق میکنم --نتیجه را خدمتتون میگم
    7-اما خانوم من یک تکون خیلی خیلی خیلی حسابی میخواهد که به خودش بیاد --
    8-باید روش هایی بگید که تکون خیلی خیلی زیادی وارد کنه

    من فقط حاضرم هر کاری که بگین انجام بدم که زندگیم درست بشه

  10. #67
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 93 [ 14:30]
    تاریخ عضویت
    1393-2-26
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بهش گفتین مشکلش چیه که اینطوری رفتار میکنه؟حتما یه مشکلی داره یه ناراحتی ای داره فقط یک بار بهش بگین که از این مدلی زندگی راضی نیستید و از چی ناراحته از شما یا یه چیزدیگه بعد اگه چیزی نگفت فقط سعی کنید کاری کنید که بهتون حسادت کنه خونه موندن شما بیشتر رو اعصابش هست زن ها متنفرن که شوهرشون مدام تو خونه باشه فقط کاری کنید که بهتون حسادت کنه از خوشیتون از تفریحتون از زندگیتون

  11. کاربر روبرو از پست مفید Soheilaa تشکرکرده است .

    alikocholo (دوشنبه 23 تیر 93)

  12. #68
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 مرداد 93 [ 18:44]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    73
    سطح
    1
    Points: 73, Level: 1
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    جالبه که اگه یه چنین موضوعی و یه خانوم مطرح می کرد همه توصیه به صبر و محبت بی توقع داشتند اما حالا می گن بی توجهی و کم محلی .
    در مورد راهنمایی بعضی از دوستان باید بگم که به نظرمن نباید یک طرفه به قاضی رفت ما که حرفهای خانوم ایشون و نشنیدیم چه بسا ایشون هم کم مقصر نباشند و توصیه به بی محلی و کم توجهی باعث ایجاد فاصله بیشتری در زندگی شون بشه و خدای نکرده شخص سومی از این خلا احساسی بین این دو نفر سواستفاده کنه.
    آقای علی کوچولوی عزیز من احساس می کنم که شما در زندگی خانوادگی قبل از ازدواجتون مرکز توجه بودین مثلا تک پسرهستیدو این باعث شده از همسرتون هم توقع توجه بیش از اندازه داشته باشیدو زود رنج باشید و یا اینکه مادر کدبانویی داشتین و همیشه اوضاع خونه مرتب و رو به راه بوده برای همین الان هم از همسرتون چنین توقعی دارین .قابل توجه شما باید بگم به خدا این یه چیز عادی یه که خانومی که سرکار می ره وقتی میاد خونه یکی دو ساعت استراحت کنه و بعد به کاراش برسه یا اینکه انرژی نداشته باشه و شب زود بخوابه مخصوصا اگه شغل سختی هم داشته باشه.به خدا آدم یکی دوساعت که از خونه میره بیرون به خاطر آلودگی هوا تمام انرژی اش و از دست میده چه برسه تا عصر سرکارهم باشه .بنیه ی آدمها با هم متفاوته.نمی شه توقع داشت یه خانوم شاغل تو خونه همونقدر سرحال باشه که یه خانوم خانه داری که تا ظهر خواب بوده.
    بعدش هم اینکه محبت دوای هر دردیه به قول مدیر همدردی محبت همراه با قاطعیت داشته باشید.به قول معروف زبون خوش مار و از لونه در میاره .شما یه مدت فقط به ایشون محبت کنید تا بتونید اعتمادش و جلب کنید و آستانه ی تحملتون و ببرید بالا تا بتونه حرفهاش و بهتون بزنه و بدونید چشه اونوقت دنبال راه حل باشد . به نظر من بی محلی و کم توجهی فقط فاصله تون و بیشتر می کنه.

    - - - Updated - - -

  13. #69
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Soheilaa نمایش پست ها
    بهش گفتین مشکلش چیه که اینطوری رفتار میکنه؟حتما یه مشکلی داره یه ناراحتی ای داره فقط یک بار بهش بگین که از این مدلی زندگی راضی نیستید و از چی ناراحته از شما یا یه چیزدیگه بعد اگه چیزی نگفت فقط سعی کنید کاری کنید که بهتون حسادت کنه خونه موندن شما بیشتر رو اعصابش هست زن ها متنفرن که شوهرشون مدام تو خونه باشه فقط کاری کنید که بهتون حسادت کنه از خوشیتون از تفریحتون از زندگیتون
    نقل قول نوشته اصلی توسط بامبو نمایش پست ها
    با سلام
    جالبه که اگه یه چنین موضوعی و یه خانوم مطرح می کرد همه توصیه به صبر و محبت بی توقع داشتند اما حالا می گن بی توجهی و کم محلی .
    در مورد راهنمایی بعضی از دوستان باید بگم که به نظرمن نباید یک طرفه به قاضی رفت ما که حرفهای خانوم ایشون و نشنیدیم چه بسا ایشون هم کم مقصر نباشند و توصیه به بی محلی و کم توجهی باعث ایجاد فاصله بیشتری در زندگی شون بشه و خدای نکرده شخص سومی از این خلا احساسی بین این دو نفر سواستفاده کنه.
    آقای علی کوچولوی عزیز من احساس می کنم که شما در زندگی خانوادگی قبل از ازدواجتون مرکز توجه بودین مثلا تک پسرهستیدو این باعث شده از همسرتون هم توقع توجه بیش از اندازه داشته باشیدو زود رنج باشید و یا اینکه مادر کدبانویی داشتین و همیشه اوضاع خونه مرتب و رو به راه بوده برای همین الان هم از همسرتون چنین توقعی دارین .قابل توجه شما باید بگم به خدا این یه چیز عادی یه که خانومی که سرکار می ره وقتی میاد خونه یکی دو ساعت استراحت کنه و بعد به کاراش برسه یا اینکه انرژی نداشته باشه و شب زود بخوابه مخصوصا اگه شغل سختی هم داشته باشه.به خدا آدم یکی دوساعت که از خونه میره بیرون به خاطر آلودگی هوا تمام انرژی اش و از دست میده چه برسه تا عصر سرکارهم باشه .بنیه ی آدمها با هم متفاوته.نمی شه توقع داشت یه خانوم شاغل تو خونه همونقدر سرحال باشه که یه خانوم خانه داری که تا ظهر خواب بوده.
    بعدش هم اینکه محبت دوای هر دردیه به قول مدیر همدردی محبت همراه با قاطعیت داشته باشید.به قول معروف زبون خوش مار و از لونه در میاره .شما یه مدت فقط به ایشون محبت کنید تا بتونید اعتمادش و جلب کنید و آستانه ی تحملتون و ببرید بالا تا بتونه حرفهاش و بهتون بزنه و بدونید چشه اونوقت دنبال راه حل باشد . به نظر من بی محلی و کم توجهی فقط فاصله تون و بیشتر می کنه.

    - - - Updated - - -
    خیلی ممنون از سهیلا جان و بامبو عزیز که جواب دادین

    1- تا حالا 1000 بار گفتم مشکلت چی هست فقط میگه تو همش اعصاب منو خرد میکنی و کم محلی میکنی و باهام حرف نمیزنی
    2-از ساعت 5 که از خواب بیدار میشه تا ساعت 11 یا 12 یعنی 6 ساعت حضور فیزیکی تو خونه داره -- یا میریم بیرون خرید --معمولا 3 تا 4 روز تو هفته انجام میشه بقیه روزها هم عصر ها تو خونه هستیم
    اون میشینه سریال میبینه منم کنارش جلوی کامپیوتر هستم
    3- میگین خانوم ها بدشون میاد شوهرشون خونه باشه --یعنی تو اون 6 ساعتی هم که خونه هست من عصر از خونه برم بیرون شب بیام خونه ؟
    4-بامبو عزیز -- با خانومم چند سال از در دوستی و محبت و خوش رفتاری وارد شدم و اینم نتیجش هست --متاسفانه من دیگه خیلی احترام گذاشتم
    5-تا حالا هر چی نوشتم عین حقیقت بود --چون خودمو نمیخوام گول بزنم --میخواهم مشکل زندگیم حل بشه
    6- تک پسر نبودم --اما انتظار دارم حد اقل کاری که یک خانوم برای زندگیش انجام میده را همسرم انجام بده
    7-کارش هم فقط جنبه تفریح داره که حوصلش تو خونه سر نره

  14. #70
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همگی
    ذوباره برگشتم --این مدت این قدر دلمو خون کرده بود که دیگه حوصله هیچی نداشتم --یکم دلداری بدین
    به خدا دیگه از هر چی زنه بدم میاد ( بی ادبی به کاربران خانم نشه )


 
صفحه 7 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.