سلام عجب تایپیکی داری شما تقریبا همرو خوندم دوستان راست میگن اقای علی. معذرت میخوام شما به خانومت زیادی رو دادی.به نظرم ایشون اصلا شما رو قبول نداره چون شما تو موضع ضعف هستین.ضعف.متوجه شدی داداش من.خانوما از این جور مردا متنفرن خواهشا نگرشتو عوض کن به این جور زندگی کردن.از ما گفتن بود








علاقه مندی ها (Bookmarks)