
نوشته اصلی توسط
حلما
به نظر منم شما راه حلتون کم کردن محبت و بی محلیه... ایشون خیالش از شما راحته که شما همیشه تمام و کمال در خدمتش هستین حتی اگه بدترین کارهارو بکنی
موقعی که دعواتون میشه از خونه برو بیرون و دیروقت بیا تا ی کم بترسه همسر من اوایل ازدواجمون هروقت دعوای شدید میکردیم اینکارو میکرد و من میمردم و زنده میشدم تا برگرده و بعد از اون دیگه حواسمو جم میکردم تا تو دعوا کار به جای باریک نکشه و اون خونه رو ترک نکنه
من دلم نمیاد همچین راه حلهایی بدم اما خیلی تو ذهنم هست در کل ی کم بترسونیدش که ممکنه شمارو از دست بده...
علاقه مندی ها (Bookmarks)