
نوشته اصلی توسط
سپیده ی تاریک
سلام واقعا چرا همه از محبت اضافی بالا میارن! به نظرمن که زیادی محبت کردی ، ناراحت نشو ولی زیادی مثه دوست بودی براش ، یه جاهایی آدم دوس داره یه خشونت مردانه ... یه داد .... یه جنمی از شوهرش ببینه ، نه اینکه همش ناز بخره و دست آخرم اون اینجوری جوابتو بده ، چند تا پست آخرو خوندم که بهت گفتن بهش بی محلی کنی و... ولی مواظب باش خیلی زیاد نشه در حده نرمال وگرنه اونم میشه یه مشکل و فکر میکنه پای زنی چیزی درمیونه که یهو رفتارت تغییر کرده ... به نظرم فقط سعی کن مثه یه مرد واقعی رفتار کنی و بخاطره دوست داشتن زیاده خانومت ازین موضع کوتاه نیا ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)