سلام علی کوچولو
لازم نیست اطمینانشون رو از بین ببرین فقط بهشون نشون بدین که اگه کار اشتباهی انجام میدن باید منتظر عواقبشم باشن مثلا" شما یه مدت فراموش کنین که متاهلین . کارایی که تو دوران مجردیتون انجام می دادین مثل بیرون رفتن و گردش با دوستاتون باشگاه برید به تیپ و ظاهرتون برسید بگذارین یه بار ایشون هم طعم بی مسئولیتی و بی محبتی رو بفهمن
کلا" یه مدت ایشون رو بزارین کنار انگار که همچین آدمی تو زندگیتون نیست حتی اگه می تونین هم برای اینکه ایشون دوریتون رو حس کنه هم برای روحیتون چند روزی تنهایی برین سفر .
خواهشن دیگه منفعلانه عمل نکنید تا همینجا هر چقدر جلو رفتین بسه دیگه انقدر به کاراتون ادامه بدید تا واقعا" پشیمون بشه
واسه چی خودکشی کردین خدا این همه راه جلو پای بنده هاش گذاشته اونوقت شما زدین به بیراهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر جالبه که شما تو پست سهیلا این همه راهکار دادین اون وقت برای مشکلات خودتون که خیلی به مشکلات ایشون شبیهه راهکار می خواین ....
یه چیزه دیگه شما با خودکشی دارین می گین خودتون از این زندگی لذت نمی برین چه طوری توقع دارین خانمتون از زندگی در کنارتون لذت ببره ؟؟؟
باز هم می گم خیلی خیلی باید رو خودتون کار کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)