به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    سلام دوست عزیز. صراحتتون در پست اول قابل تحسین هستش.کاملا حرفاتون در رابطه با نیازهایی که دارید و.. قبول دارم و ما همه انسان هستیم با نیاز های مشترک ...پس اگه قبول کنیم همه ی ما نیازهای مشترک داریم که باید بهشون پاسخ داده بشه ...درست مثل نیاز های جنسی و عاطفی و .. که خدا درمون قرار داده به همراه پاسخش..قبول دارید انسان بی نهایت طلبه و توی هر مرحله ای برسه میخواد به سطح بالاتری برسه و میل به بی نهایت داره؟؟


    راجب رفع نیاز هاتون...شما که یه راهو برگزیدید رابطه با خانم مطلقه نیازمند عاطفی و جنسی ..طبیعتا انتظار ندارید که ادرس چینین فردی به شما داده بشه...پس چرا تعلل می کنید اگه فکر میکنید این کار درسته انجامش بدید..ولی به نظر من اینا همش گذراست...درست مثل مسکن...

    راجب این چیزهایی که گفتید و راستش من سر در نیاوردم..فقط یه چیز میدونم بگم اصلا مهم نیست مذهبی هستید یا نه...ولی میخوام اینو بگم انسان بی نهایت طلبه باید خودش رو به کسی وصل کنه که تمام نیازهاش رفع بشه..نمیدونم شاید این نیازهای عاطفی جنسی شما رفع بشه از کجا معلوم توی سایر مراحل زندگی باز دوباره به این حس نرسید...سعی کنید با خدا ارتباط برقرار کنید در یک کلام...

    خیلی ادم هایی که به خدا سیمشون وصل نیست بعد ها میبنید با این که از هر نظر تامین هستند از مالی بگرید تا خونه و ماشین و زن و زندگی واحترام و دوست دختر های مختلف و.. هر چی فکرشو بکنید ولی میبنید اخرش به پوچی و افسردگی میرسند...چون به خدا وصل نیستند...

    بازم بگم من از این مکاتبی که گفتید سر در نمیارم و شوقی هم ندارم راجبش بدونم..فقط یه کلام میگم به خدا خودتون رو وصل کنید.حالا میخواد با هر ابزاری باشه.

  2. 3 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 13 تیر 93), فرشته مهربان (شنبه 14 تیر 93), مصباح الهدی (شنبه 14 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی در مورد کنکور کارشناسی ارشد
    توسط The Green در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 بهمن 93, 00:57
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  3. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10
  4. راهنمایی ابراز علاقه به همکلاسی که نمیدونه بهش علاقه دارم!
    توسط Hossein SH در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 91, 11:02
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.