سلام
اگه هدفت از این تاپیک فقط درددله من هم باهات همدردی میکنم. هم سن خودتم و خیلی خوب درکت میکنم.
اما اگه این تاپیک رو زدی تا چند نفر بتونن کمکت کنن و از تجربیاتشون استفاده کنی میخوام بهت یه نصیحتی کنم! همه ی غصه ها و دردهای بعد از تموم کردن رابطه کم کم فراموش میشن اما این حس که بذاری یه نفر اینجور تحقیرت کنه هیچ وقت فراموش نمیشه! اینکه بهت بگه تو رو برای ازدواج نمیخواد و کیس های ازدواجشو بهت معرفی کنه! اینکه خودتم داری میگی این لحظه های آخر نمیخواد تنها باشه برای همین باهاته و تو هم خیلی راحت اینو قبول کردی بعدها خیلی اذیتت میکنه!
این رابطه در هر صورت الان یا چند وقت دیگه تموم میشه پس لطفا برای خودت ارزش قایل شو و محترمانه از این رابطه بیا بیرون. چهار تا اس و چت برای پر کردن وقت این چند روزت ارزش این رو نداره که بعدها خودتو سررزنش کنی و از دست خودت عصبانی باشی! اینو جدی میگم امیدوارم فقط شنونده نباشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)