سلام
به نظرتون بهتر نیست بعد از گذشت 4 سال یه عقدی بخونین حداقل بهم محرم بشین؟؟؟
نامزدی رو راحت میشه بهم زد ولی عقدو ازدواجو نه، رابطه ای که شما داشتی رابطه ی درستی نبوده اون آقا تا زمانی که به شما محرم نشده فقط خواستگارتونه همین
شما از لحاظ شرعی هم که حساب کنین همچین ارتباطی درست نیست و گناهه،
فقط سریع تکلیف خودتونو مشخص کنین








علاقه مندی ها (Bookmarks)