آها ممنون از راهنماییتون
وای بچه ها خیلی دلم گرفته وقتی فک میکنم دیگه واسه همیشه باش تموم کنم، دیگه صداشو نشنوم، اسمشو رو گوشیم نبینم، حس میکنم تو دنیای به این بزرگی تنهای تنها میشم انگار دیگه هیچ دلخوشی واسه ادامه ی زندگی ندارم
حالا اگه دیگه بخام تموم تمومش کنم چ جوری این کارو انجام بدم ب نظرتون بهتره؟
اصلا دلم نمیاد امیدشو ناامید کنم وای خیلی سخته
از چ راهی وارد بشم بهتره که دلخوری و ناراحتی کمتری پیش بیاد؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)