به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #4
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    سلام فدایی جان
    منم دیدم اسم تاپیک شبیه مال من بود اومدم ببینم توش چیه
    ممنون که یاد من بودین
    در مورد من چیزی که فکر می کنم اینه که احمقم اگه یه لحظه ی دیگه از درون این خونواده مهر و محبت بخوام
    ادم از هرکی باید چیزی رو بخواد که در توانش باشه
    محبت در توان اینا نیست
    پس منتفیه
    منم دارم کارایی می کنم که براشون قابل فهم باشه

    خانم شنونده
    اتفاقا برعکس
    زن ها خیلی هم خوب می تونن توی دنیایی زندگی کنن و موفق باشن که دنیای مرداست
    اتفاقا می تونن کاری کنن که مردا بگن خوش به حالش که زنه کاش ما زن بودیم کار و بارمون خوب راه می افتاد
    باید بین این حصار توی این دایره ی بسته بازی خودمونو میکردیم
    یعنی باید با همین چیزایی که داشتیم سعی می کردیم بهترین نتیجه رو بگیریم
    اما دیگه واسه این کارا در این حد دیره و البته نیاز به اموزش داشت که نداشتیم
    اموزش برای اینکه ضرر نکنه ادم و محترمانه بتونه به نتیجه برسه
    پس اینکه من و شما جایی نایستادیم که می خوایم مقصرش نادانی خود ما بوده و چاره ای هم نبوده

    به هر حال اگه تنها مشکلتون یه پسره که تکلیفش با خودش روشن نیست این که بد نیست
    شما خیلی هم خوشبختین
    مشکل دیگه ای ندارین؟
    بره
    شما هم راه خودتو برو و مرد بهتری رو برای زندگیت پیدا کن

    اتفاقا اینکه نوشتین زیاد هم به مرد یا زن بودن مرتبط نیست
    یه مرد می تونه اندازه همه دنیا بار غم رو دوشش باشه
    می تونه به اندازه ی چند تا ادم یه تنه بدبختی تحمل کرده باشه و دم نزده باشه
    می تونه به یه زن بی لیاقت وفادار مونده باشه و عمر و زندگیشو به باد داده باشه
    می تونه با قید و بند های اخلاقی یا عاطفی یا هر قوانین درونی دیگه خودشو در انضباطی طاقت فرسا قرار داده باشه
    درسته به طور کلی مردا می تونن با هر زنی باشن اما این در عمل شاید خیلی هم اینطوری نباشه
    خیلی از مردا هم دیدین دلشکسته ان
    توی این قوانینی که ما داریم که لنگه همه اش زن و مرد نداره
    هر کسی که بدجنس تره اون کسی که اصول اخلاقی بیشتری داره رو رنج می ده
    حتی توی این قوانینی که از نظر ازدواج داریم ایران به نفع مرداست اما در عمل خیلی از مردا هم هستن که متضررن

    به این چیزا فکر نکنین
    البته شما با چند دفعه چت از دور که دیگه عاشق نشدین
    یه کم دلتون گرفته همین
    رفت ؟
    رفت که رفت
    شما که هستی
    به زندگی خودت برس

    موفق باشی

  2. 7 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    maryam240 (پنجشنبه 29 مرداد 94), parsa1400 (پنجشنبه 12 تیر 93), sara 65 (پنجشنبه 12 تیر 93), shenevande (شنبه 14 تیر 93), فدایی یار (جمعه 13 تیر 93), veis (پنجشنبه 12 تیر 93), برسرک (پنجشنبه 12 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوباره شروع کردیم. همه چیز خوبه ولی ........
    توسط tanhaye93 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مهر 96, 16:53
  2. پسرا عوض شدن یا موضوع چیز دیگیه؟
    توسط maryam.maryam در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 96, 21:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.