سلام فدایی جان
منم دیدم اسم تاپیک شبیه مال من بود اومدم ببینم توش چیه
ممنون که یاد من بودین
در مورد من چیزی که فکر می کنم اینه که احمقم اگه یه لحظه ی دیگه از درون این خونواده مهر و محبت بخوام
ادم از هرکی باید چیزی رو بخواد که در توانش باشه
محبت در توان اینا نیست
پس منتفیه
منم دارم کارایی می کنم که براشون قابل فهم باشه
خانم شنونده
اتفاقا برعکس
زن ها خیلی هم خوب می تونن توی دنیایی زندگی کنن و موفق باشن که دنیای مرداست
اتفاقا می تونن کاری کنن که مردا بگن خوش به حالش که زنه کاش ما زن بودیم کار و بارمون خوب راه می افتاد
باید بین این حصار توی این دایره ی بسته بازی خودمونو میکردیم
یعنی باید با همین چیزایی که داشتیم سعی می کردیم بهترین نتیجه رو بگیریم
اما دیگه واسه این کارا در این حد دیره و البته نیاز به اموزش داشت که نداشتیم
اموزش برای اینکه ضرر نکنه ادم و محترمانه بتونه به نتیجه برسه
پس اینکه من و شما جایی نایستادیم که می خوایم مقصرش نادانی خود ما بوده و چاره ای هم نبوده
به هر حال اگه تنها مشکلتون یه پسره که تکلیفش با خودش روشن نیست این که بد نیست
شما خیلی هم خوشبختین
مشکل دیگه ای ندارین؟
بره
شما هم راه خودتو برو و مرد بهتری رو برای زندگیت پیدا کن
اتفاقا اینکه نوشتین زیاد هم به مرد یا زن بودن مرتبط نیست
یه مرد می تونه اندازه همه دنیا بار غم رو دوشش باشه
می تونه به اندازه ی چند تا ادم یه تنه بدبختی تحمل کرده باشه و دم نزده باشه
می تونه به یه زن بی لیاقت وفادار مونده باشه و عمر و زندگیشو به باد داده باشه
می تونه با قید و بند های اخلاقی یا عاطفی یا هر قوانین درونی دیگه خودشو در انضباطی طاقت فرسا قرار داده باشه
درسته به طور کلی مردا می تونن با هر زنی باشن اما این در عمل شاید خیلی هم اینطوری نباشه
خیلی از مردا هم دیدین دلشکسته ان
توی این قوانینی که ما داریم که لنگه همه اش زن و مرد نداره
هر کسی که بدجنس تره اون کسی که اصول اخلاقی بیشتری داره رو رنج می ده
حتی توی این قوانینی که از نظر ازدواج داریم ایران به نفع مرداست اما در عمل خیلی از مردا هم هستن که متضررن
به این چیزا فکر نکنین
البته شما با چند دفعه چت از دور که دیگه عاشق نشدین
یه کم دلتون گرفته همین
رفت ؟
رفت که رفت
شما که هستی
به زندگی خودت برس
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)