بنظرم بهتره عضو انجمن آزاد بشید بانو
http://www.hamdardi.net/payments.php
حق اشتراک يکماهه انجمن آزاد 10000 تومان
حق اشتراک 3ماهه انجمن آزاد 28000 تومان
ولي بهتره که سه ماهش را پرداخت نماييد
چنتا حسن داره.1.بصورت انلاين مشاوريد سايت در اختيار شما هستن و لازم نيست وقت بگيريد يا از منزل خارج بشيد.2.قيمت مناسب نسبت به بيرون 3. از همه مهمتر حداقل خيالت راحته سايت داراي مشاورين متخصص و باتجربه اي هستش
*****************
عجله نکن بخودت فرصت بده بهش بگو چقدر رفتارها و شخصیت خوبی داره و اینکه چقدر پخته و آقاست رفتارهای خوبشو بهش بگو بهش نشان بده قدردان زحمتاش و عشقی که داره نثارت میکنه هستی ولی اینم بهش بگو یکم بهت فرصت بده تا تو هم کم کم بیشتر بهش علاقه مند بشی اونجوری که دوست داره صادقانه باهاش حرف بزن و بگو به زمان نیاز دار یو کم کم بهش علاقمندیت بیشتر میشه 
خیلی سخته گذشته را فراموش کردن مخصوصا اینکه عشق اولتم باشه و منجر به طلاق بشه و اونم با نفرت ازش جدا بشی شما خانوم هستید و برعکس ما آقایون بسیار حساس و احساساتی نیاز به زمان دارید بانو و رفتن پیش مشاور.سایت همدردی مشاورای خوب یداره بالا برای شما نوشتم شرایط دریافت مشاوره از مدیر همدردی انصافا کارش درسته 
بخودت فرصت بده بانو حتما لیاقتشو داری که اینهمه دوست داره و ابراز میکنه شما هم کم کم شروع کن ریز ریز برو جلو اول از پیامک یه نگاه عاشقانه جواب محبت هایی که میکنه را با قدردانی بده و ازش سپاسگزاری کن بخاطر رفتار و شخصیتی که داره بهش نشان بده داری تلاشتو میکنی.
یه قانون توی زندگی من هست که خیلی سخته انجام دادنش خودمم بعضی وقتها بدجور گیر میکنم ولی کارسازه:
گذشته را چال کنید در باغچه حیاط خانه 
بهش بگو چقدر برات باارزشه ایشالله درست میشه بانو فقط صبور باشید و تلاشتان را بکنید
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)