به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 84
  1. #51
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مرداد 95 [ 15:24]
    تاریخ عضویت
    1393-1-24
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,922
    سطح
    39
    Points: 3,922, Level: 39
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    94

    تشکرشده 539 در 149 پست

    Rep Power
    43
    Array
    سلام دوست عزیز من تایپیکتونو خوندم .. برام راستش خیلی عجیبه بعضی از حرفای شما...تا به حال ازشون پرسیدین از کدوم رفتار شما بدش میاد؟ یا دوست نداره ؟ و اینکه به نظر من شما زیادی به ایشون احترام گذاشتین که البته اسمش احترام نیست.. به هر حال بعضی از آدما ظرفیت رفاه و توجه زیادو ندارن.. اینکه ایشون همیشه در حال قهر هستن یا بد دهنی به نظرم هر کس خودش تعیین میکنه چطور باهاش رفتار بشه.. اینکه شما میگین جدا شین و ایشون اصلا به روی خودشون نمیارن یا چیزای مشابه چون شمارو میشناسن که عملا اقدامی نمیکنین فقط حرف میزنین... فکر میکنید با خودکشی شما چی عوض میشه؟ با خودتون فکر کردین؟ مطمئنا با اموال شما زندگی به مراتب بهتری خواهند داشت پس سعی نکین ترحم توشون ایجاد کنید...و اینکه اگر این همه ازار از طرف ایشون میبینین که حاضرین خودتونو از بین ببرین چرا ادامه میدین؟ میگین نباشه دلتون تنگ میشه فقط همین؟ این با گذشت زمان حل میشه... مگه اینکه دلیل دیگه ای داشته باشه

  2. 2 کاربر از پست مفید ida bahrami تشکرکرده اند .

    alikocholo (شنبه 14 تیر 93), مقیمی (چهارشنبه 11 تیر 93)

  3. #52
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 اسفند 03 [ 16:38]
    تاریخ عضویت
    1393-3-15
    نوشته ها
    434
    امتیاز
    15,815
    سطح
    80
    Points: 15,815, Level: 80
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 54.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    835

    تشکرشده 424 در 189 پست

    Rep Power
    67
    Array
    سلام و خسته نباشيد.
    من هميشه تاپيكتونو دنيال ميكنم و حرص ميخورم.

    ببخشيد رك ميگم ولي به نظرم شما بيشتر ازين ايشون مقصرين.
    چون هيچ اقتدار و جراتي ندارين. خانومتون مطمينه كه هر جور باهاتون رفتار كنه چيزي جز خوبي نميبينه.
    قبول دارين ترس از عاقبت كارمون خيلي جاها دست و بالمونو ميبنده و باعث ميشه محتاط تر عمل كنيم؟!
    مثلا اگه ترس از اون دنيامون نباشه هيچ فك كردين دست به چه كارايي كه نميزديم؟!؟

    بهش نشون بدين كه اعمالش عكس العمل داره. اگه بي احترامي كنه بي احترامي ميبسنه.اگه بي محبتي كنه بي محبتي ميبينه.
    شما به اندازه كافي خوب بودين، اگه اين راه جوابي داشت براي ايشون تا حالا جواب گرفته بودين.
    ايشون الان به يه تلنگر احتياج داره.تا قدر چيزايي كه داره بدونه.
    هممون همينيم.گاهي وقتا تا از دست نديم نميفهميم كه چي در دست داشتيم.

    - - - Updated - - -

    شما شديدا منفعل دارين عمل ميكنين و رفتار ايشونم بازتاب كاراي خودتونه.
    با اين اوصاف مشكل شما با جدايي و ازدواج مجدد حل نميشه.
    فقط صورت مساله رو عوض كردين و مشكل كه رفتار حودتون باشه بازم پابرجاس.
    يعني هزار تا زن ديگه م بگيرين اخرش همين رفتارو باهاتون ميكنن.حالا يا شديدتر يا حفيف تر

  4. 2 کاربر از پست مفید Somebody20 تشکرکرده اند .

    alikocholo (پنجشنبه 12 تیر 93), ساحل75 (پنجشنبه 12 تیر 93)

  5. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 تیر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1393-4-11
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    2
    سطح
    1
    Points: 2, Level: 1
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    دركت مي كنم مشكل من هم مشابه مشكل شماست

    - - - Updated - - -

    دركت مي كنم مشكل من هم مشابه مشكل شماست

    - - - Updated - - -

    دركت مي كنم مشكل من هم مشابه مشكل شماست

  6. کاربر روبرو از پست مفید حسين 93 تشکرکرده است .

    alikocholo (پنجشنبه 12 تیر 93)

  7. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ida bahrami نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز من تایپیکتونو خوندم .. برام راستش خیلی عجیبه بعضی از حرفای شما...تا به حال ازشون پرسیدین از کدوم رفتار شما بدش میاد؟ یا دوست نداره ؟ و اینکه به نظر من شما زیادی به ایشون احترام گذاشتین که البته اسمش احترام نیست.. به هر حال بعضی از آدما ظرفیت رفاه و توجه زیادو ندارن.. اینکه ایشون همیشه در حال قهر هستن یا بد دهنی به نظرم هر کس خودش تعیین میکنه چطور باهاش رفتار بشه.. اینکه شما میگین جدا شین و ایشون اصلا به روی خودشون نمیارن یا چیزای مشابه چون شمارو میشناسن که عملا اقدامی نمیکنین فقط حرف میزنین... فکر میکنید با خودکشی شما چی عوض میشه؟ با خودتون فکر کردین؟ مطمئنا با اموال شما زندگی به مراتب بهتری خواهند داشت پس سعی نکین ترحم توشون ایجاد کنید...و اینکه اگر این همه ازار از طرف ایشون میبینین که حاضرین خودتونو از بین ببرین چرا ادامه میدین؟ میگین نباشه دلتون تنگ میشه فقط همین؟ این با گذشت زمان حل میشه... مگه اینکه دلیل دیگه ای داشته باشه
    نقل قول نوشته اصلی توسط Somebody20 نمایش پست ها
    سلام و خسته نباشيد.
    من هميشه تاپيكتونو دنيال ميكنم و حرص ميخورم.

    ببخشيد رك ميگم ولي به نظرم شما بيشتر ازين ايشون مقصرين.
    چون هيچ اقتدار و جراتي ندارين. خانومتون مطمينه كه هر جور باهاتون رفتار كنه چيزي جز خوبي نميبينه.
    قبول دارين ترس از عاقبت كارمون خيلي جاها دست و بالمونو ميبنده و باعث ميشه محتاط تر عمل كنيم؟!
    مثلا اگه ترس از اون دنيامون نباشه هيچ فك كردين دست به چه كارايي كه نميزديم؟!؟

    بهش نشون بدين كه اعمالش عكس العمل داره. اگه بي احترامي كنه بي احترامي ميبسنه.اگه بي محبتي كنه بي محبتي ميبينه.
    شما به اندازه كافي خوب بودين، اگه اين راه جوابي داشت براي ايشون تا حالا جواب گرفته بودين.
    ايشون الان به يه تلنگر احتياج داره.تا قدر چيزايي كه داره بدونه.
    هممون همينيم.گاهي وقتا تا از دست نديم نميفهميم كه چي در دست داشتيم.

    - - - Updated - - -

    شما شديدا منفعل دارين عمل ميكنين و رفتار ايشونم بازتاب كاراي خودتونه.
    با اين اوصاف مشكل شما با جدايي و ازدواج مجدد حل نميشه.
    فقط صورت مساله رو عوض كردين و مشكل كه رفتار حودتون باشه بازم پابرجاس.
    يعني هزار تا زن ديگه م بگيرين اخرش همين رفتارو باهاتون ميكنن.حالا يا شديدتر يا حفيف تر
    خیلی ممنون از جوابتون
    1-از هر کاری که دلش نکشه خوشش نمیاد --
    2-فعلا که با گذشت زمان چیزی حل نشده
    3-پیش دکتر هم که رفتیم اولش داشت میخندید یک دفعه ساکت شد و بعد از چند دقیقه شروع به گریه کردن کرد -- که دکتره و من خیلی تعجب کردیم
    4-قبلا از جدایی و تنهایی اخرش ناراحت میشدم و فکر کنم خانومم هم از این موضوع اگاه باشه ---که این طور رفتار میکنه
    5-جالبه بهش اصرار میکردم بریم با هم بریم مسافرت --میگفت من اونجایی که تو میخواهی بری من نمیام --منم بهش گفتم "اگه تنها برم تازه بیشتر بهم خوش میگذره "
    امروز خودش افتاده بود دنبال هتل و بلیط

  8. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 اسفند 95 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1393-1-25
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    4,004
    سطح
    40
    Points: 4,004, Level: 40
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 63.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    223

    تشکرشده 333 در 122 پست

    Rep Power
    34
    Array

    Rainbow

    راه حل خانوم شما فقط و فقط بی محلی شماست اطمینانشو از بین ببرید که همیشه در دسترسین خاهشا محکمتر عمل کنید.خودکشی چیه؟هیچ زنی به مرد ضعیف تکیه نمیکنه. نمونش اینکه افتاده دنبال هتل این یعنی خانمتون احتیاج داره به بیتوجهی سعیکنید خودتونو درگیر ن. شون بدید زیاد خونه نمونید رو هر حرفی که میزنید وایستید رفاه کمتر کنید براشون بیشتر به خودتون برسید. دور شین ازش تا بهتون نزدیک تر بشه کمتر باهاشون تماس بگیرین کلا در دسترس نباشید احساساتی برخورد نکنید زیاد. جدی باشید
    ویرایش توسط mordad : جمعه 13 تیر 93 در ساعت 02:30

  9. 3 کاربر از پست مفید mordad تشکرکرده اند .

    alikocholo (شنبه 14 تیر 93), Somebody20 (جمعه 13 تیر 93), ساحل75 (جمعه 13 تیر 93)

  10. #56
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mordad نمایش پست ها
    راه حل خانوم شما فقط و فقط بی محلی شماست اطمینانشو از بین ببرید که همیشه در دسترسین خاهشا محکمتر عمل کنید.خودکشی چیه؟هیچ زنی به مرد ضعیف تکیه نمیکنه. نمونش اینکه افتاده دنبال هتل این یعنی خانمتون احتیاج داره به بیتوجهی سعیکنید خودتونو درگیر ن. شون بدید زیاد خونه نمونید رو هر حرفی که میزنید وایستید رفاه کمتر کنید براشون بیشتر به خودتون برسید. دور شین ازش تا بهتون نزدیک تر بشه کمتر باهاشون تماس بگیرین کلا در دسترس نباشید احساساتی برخورد نکنید زیاد. جدی باشید
    خیلی ممنون که جوابم دادین
    1-چه طوری اطمینانش را ازبین ببرم
    2-صبح تا ظهر که سره کار شاید 10 بار زنگ میزنه من یا کلا جواب نمیدم یا فقط یکیش --بهش میگم سرم شلوغ هست و اصلا تماس نمیگیرم

  11. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 آذر 93 [ 13:22]
    تاریخ عضویت
    1392-12-21
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    789
    سطح
    14
    Points: 789, Level: 14
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 173 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام علی کوچولو

    لازم نیست اطمینانشون رو از بین ببرین فقط بهشون نشون بدین که اگه کار اشتباهی انجام میدن باید منتظر عواقبشم باشن مثلا" شما یه مدت فراموش کنین که متاهلین . کارایی که تو دوران مجردیتون انجام می دادین مثل بیرون رفتن و گردش با دوستاتون باشگاه برید به تیپ و ظاهرتون برسید بگذارین یه بار ایشون هم طعم بی مسئولیتی و بی محبتی رو بفهمن
    کلا" یه مدت ایشون رو بزارین کنار انگار که همچین آدمی تو زندگیتون نیست حتی اگه می تونین هم برای اینکه ایشون دوریتون رو حس کنه هم برای روحیتون چند روزی تنهایی برین سفر .
    خواهشن دیگه منفعلانه عمل نکنید تا همینجا هر چقدر جلو رفتین بسه دیگه انقدر به کاراتون ادامه بدید تا واقعا" پشیمون بشه
    واسه چی خودکشی کردین خدا این همه راه جلو پای بنده هاش گذاشته اونوقت شما زدین به بیراهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چقدر جالبه که شما تو پست سهیلا این همه راهکار دادین اون وقت برای مشکلات خودتون که خیلی به مشکلات ایشون شبیهه راهکار می خواین ....
    یه چیزه دیگه شما با خودکشی دارین می گین خودتون از این زندگی لذت نمی برین چه طوری توقع دارین خانمتون از زندگی در کنارتون لذت ببره ؟؟؟
    باز هم می گم خیلی خیلی باید رو خودتون کار کنید
    ویرایش توسط فرشته آسمان : شنبه 14 تیر 93 در ساعت 15:53

  12. کاربر روبرو از پست مفید فرشته آسمان تشکرکرده است .

    alikocholo (شنبه 14 تیر 93)

  13. #58
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته آسمان نمایش پست ها
    سلام علی کوچولو

    لازم نیست اطمینانشون رو از بین ببرین فقط بهشون نشون بدین که اگه کار اشتباهی انجام میدن باید منتظر عواقبشم باشن مثلا" شما یه مدت فراموش کنین که متاهلین . کارایی که تو دوران مجردیتون انجام می دادین مثل بیرون رفتن و گردش با دوستاتون باشگاه برید به تیپ و ظاهرتون برسید بگذارین یه بار ایشون هم طعم بی مسئولیتی و بی محبتی رو بفهمن
    کلا" یه مدت ایشون رو بزارین کنار انگار که همچین آدمی تو زندگیتون نیست حتی اگه می تونین هم برای اینکه ایشون دوریتون رو حس کنه هم برای روحیتون چند روزی تنهایی برین سفر .
    خواهشن دیگه منفعلانه عمل نکنید تا همینجا هر چقدر جلو رفتین بسه دیگه انقدر به کاراتون ادامه بدید تا واقعا" پشیمون بشه
    واسه چی خودکشی کردین خدا این همه راه جلو پای بنده هاش گذاشته اونوقت شما زدین به بیراهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چقدر جالبه که شما تو پست سهیلا این همه راهکار دادین اون وقت برای مشکلات خودتون که خیلی به مشکلات ایشون شبیهه راهکار می خواین ....
    یه چیزه دیگه شما با خودکشی دارین می گین خودتون از این زندگی لذت نمی برین چه طوری توقع دارین خانمتون از زندگی در کنارتون لذت ببره ؟؟؟
    باز هم می گم خیلی خیلی باید رو خودتون کار کنید
    خیلی ممنون فرشته اسمان که جواب دادی
    1-باورتون نمیشه خیلی وقت ها که میام تاپیک خودم را از اول میخونم به خودم میگم چکار دارم میکنم
    2-والا چی بگم ادم که یکی را دوست داشته باشه کور میشه اما واقعا خودم دیگه کم اوردم --من الان 1 هفته هست که سره کار نرفتم و حوصله هیچی را ندارم
    3-درست میگید باید به دوران مجردیم برگردم
    4-واقعا دیگه از دست قهر کردناش خسته شدم
    5-دیروز تو حمام بودم داشتم ریشم را میزدم گفتم برو بیرون --قهر کرد تا امروز هم حرف نزد خودم شاخم در اومده بود --منم محل بهش نگذاشتم
    6-خانم من ----شوهری مثل سهیلا خانم میخواد--- تا حقش را بگذاره کفه دستش
    7- من که بعد از ائن اتفاق واقعا فهمیدم
    اول فکر خودت باشی دوم فکر خودت باشی سوم فکر خودت باشی

  14. کاربر روبرو از پست مفید alikocholo تشکرکرده است .

    sam_nariman (دوشنبه 17 شهریور 93)

  15. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 اسفند 93 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1393-3-10
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    1,518
    سطح
    22
    Points: 1,518, Level: 22
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    100

    تشکرشده 352 در 135 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام واقعا چرا همه از محبت اضافی بالا میارن! به نظرمن که زیادی محبت کردی ، ناراحت نشو ولی زیادی مثه دوست بودی براش ، یه جاهایی آدم دوس داره یه خشونت مردانه ... یه داد .... یه جنمی از شوهرش ببینه ، نه اینکه همش ناز بخره و دست آخرم اون اینجوری جوابتو بده ، چند تا پست آخرو خوندم که بهت گفتن بهش بی محلی کنی و... ولی مواظب باش خیلی زیاد نشه در حده نرمال وگرنه اونم میشه یه مشکل و فکر میکنه پای زنی چیزی درمیونه که یهو رفتارت تغییر کرده ... به نظرم فقط سعی کن مثه یه مرد واقعی رفتار کنی و بخاطره دوست داشتن زیاده خانومت ازین موضع کوتاه نیا ...

  16. 2 کاربر از پست مفید سپیده ی تاریک تشکرکرده اند .

    alikocholo (شنبه 14 تیر 93), sam_nariman (دوشنبه 17 شهریور 93)

  17. #60
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مرداد 01 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1393-2-21
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    6,834
    سطح
    54
    Points: 6,834, Level: 54
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 17 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سپیده ی تاریک نمایش پست ها
    سلام واقعا چرا همه از محبت اضافی بالا میارن! به نظرمن که زیادی محبت کردی ، ناراحت نشو ولی زیادی مثه دوست بودی براش ، یه جاهایی آدم دوس داره یه خشونت مردانه ... یه داد .... یه جنمی از شوهرش ببینه ، نه اینکه همش ناز بخره و دست آخرم اون اینجوری جوابتو بده ، چند تا پست آخرو خوندم که بهت گفتن بهش بی محلی کنی و... ولی مواظب باش خیلی زیاد نشه در حده نرمال وگرنه اونم میشه یه مشکل و فکر میکنه پای زنی چیزی درمیونه که یهو رفتارت تغییر کرده ... به نظرم فقط سعی کن مثه یه مرد واقعی رفتار کنی و بخاطره دوست داشتن زیاده خانومت ازین موضع کوتاه نیا ...
    خیلی ممنون از جوابتون
    خانم ما مثل تمساح میمونه --
    فعلا که باید کم محلی پیش بگیریم
    با زبون خوبی و ... و نرمش قهرمانانه کارایی نداشت


 
صفحه 6 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.