به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 دی 94 [ 18:13]
    تاریخ عضویت
    1393-3-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,365
    سطح
    20
    Points: 1,365, Level: 20
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 62 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tanhai نمایش پست ها
    سلام به مادري عاشق

    باور كنيد هميشه سعي كردم از خودم بزنم براي اونها هم مادري كنم و هم خواهري اما همسرم اصلن قدر اين موضوع ندونسته و پدرش الخصوص هيچ وقت اين كارو برام نكرده

    باورتون نميشه هيچ وقتي نشده براي من چيزي بخري كه غافلگيرم كنه مگر اينكه از دو سال يكبار جايي بره برام چيزي بخره اما الان براي جاريم چون باب ميلشه ميگه با نشون بايد يك چيز ديگه هم ببريم و خودش رفته براش كادو جدا خريده بخدا اصلن اون كادو برام ارزشي نداره چون براي عروسشه اما نفس كارش بدم مياد كه چطور فرق گذاري ميكنه مگه من عروس نبودم توي نامزديم هيچي بهم نداد فقط يك چادري كه اون هم خواهرش گفته بود براي اولين با مياد خونتون بايد بهش كادو بدي.... از همه اينا بگذريم
    باور كنيد سعي ميكنم همسرم عصباني نشه اما ميره ماشين پارك كنه مثل باورتون نميشه من سفذه ميندازم ما ميخوريم بعد نيم ساعت يا 40 دقيقه مياد ... بعد ميبينه كه خورديم بعضي مواقع قهر ميكنه و بعضي مواقع ميشيكنه با سردي ميخوره بعضي مواقع هم با ميل و رغبت و روي خوش.. اصلن پيش بيني نميشه كرد كه آيا بخوريم يا نخوريم

    تا يك چيزي توي خونه خراب ميشه مثل پمپ كولر سوخت همش داد و بيداد ميكرد من ميگفتم عيبي نداره خوب شده ديگه ..... اگر نگران پولشي من ميدم بيخيال ارزش نداره .. بعضي مواقع توي اين جور مشكلات آروم ميشه و بعضي مواقع ميره توي فكر......

    اكثر شبها سر سفره غر ميزنه وقتي تحويل نمگيريم بيشتر خودش ميچسبونه اما وقتي زياد تحويلش ميگيرم انگار هي ميخواد لوس كنه خودشو .......
    الان بهش ميگم با پدرت سر عروسي برادرت بحث نكن بزار خودشون بدونن چه كار ميكنن ..... شوهر من خيلي دلسوزتره نسبت به برادرش زمان نامزدي ما برادر شوهرم اصلن هيچ حرفي به پدرش نميزد اگر ما بحثمون ميشد در مورد مراسم
    اما شوهر من الان هي دوست داره سر هر چيزي به پدر شوهرم بحث كنه ميگه بايد اينطوري بكني بهتر اونطوري بكني بهتره .... از اين حرفا
    شبها دير ميخوابه من زود ميخوابم اون دير هيچ وقت نشده باهم به رختخواب بريم

    هيچ وقت نشده سر سفره بنشينم به موقع بياد سر سفره
    هيچ وقت نشده بريم بيرون برگشتيم خونه اون به موقع بياد پايين هميشه يكساعت بعد از من يا ميره طبقه بالا سركشي يا ور رفتن با ماشين از اين جور موارد

    هيچ وقت نشده بگه يك شب پدر مادرتو دعوت كن بيان شام

    هر چي هم بهش ياد ميدم ياد نمگيره

    نه نماز ميخونه نه روزه اي ....... هيچي ..... نه به موقع ميره سر كارش نه به موقع مياد از سر كارش

    مثلا اگر ساعت 4 تعطيل بشه ساعت 5 مياد خونه ميره اين ور اون ور دور ميزنه
    به جااااااااااااااااااااان یه دونه پسرم که همه زندگیمه همه چیمو به پاش ریختم الانم ده ساله بخاطر اون دارم میسوزم میسازم بخداااااا به هرچی اعتقاد داری فقط شوهر تو اینطوری نیست. انگااااار داشتی شوهر منو توصیف میکردی به جان پسرم وقتی میخوندم نمیدونستم بخندم یا گریه کنم بس که شبیه بود. تنها چاره اینه که بزنه در بی خیالی باید به خودت فکر کنی کدوم زنیه این چیزایی که گفتی دلش نخواد وقتی نیست وقتی نمیشه چیکار باید کرد؟ من یه جایی درباره ازدواج نوشتم که ما ازدواج نمیکنیم که طرف مقابل رو تربیت کنیم چون دیگه ازش گذشته ازدواج میکنیم نیمه گمشده رو بیابیم ازدواج میکنیم مکمل پیدا کنیم ازدواج میکنیم که شادتر زندگی کنیم. ازدواج میکنیم که اونایی که توی مجردی نمیتونستیم داشته باشیم با کمک یکی دیگه به دست بیاریم دونفریم که باید یکی بشیم چه فایده که اینطوری نیست واسه اکثررررریت.
    الانم امثال ماها توی این موقعیت گیر کردیم کاریشم نمیشه کرد. من بازم حرفای قبلیمو تکرار میکنم دیگه برات این چیزا مهم نباشه چیکار میشه کرد؟ تا میتونی کاری کن که خودت دوس داشته باشی خودت شاد بشی خودت راضی باشی. تا الان نقش زن مادر خواهر بازی کردی و هیچکس هم قدر نمیدونه و نخواهد دونست پس اینو بدون اینو همیشه به خاطر داشته باش دیگه انتظار نداشته باش دوست داشتی بکن نداشتی نکن حالا هرچی خواست بشه. محبت بی اندازه انتظارات بی جا بوجود میاره بعدا که نکنی فکر میکنن وظیفت بوده و نکردی جای تشکر ازت طلبکار هم میشن. توروخدا بیا زندگی منو بخون ببین تو خوشبخت تری یا من. بخدا قسم میخورم اگه بخونی میگی خداروشکر که تنمون سالمه. هرکسی به اندازه خودش مشکلات داره . پس اول یه کاری کن که دوست داری یه مشغولیات یه هنر یا هر کاری که فقط و فقط واسه دل خودت میکنی نه کسی دیگه هرچی میخواد باشه یه جای دیگه هم گفتم حتی شده بافتنی خیاطی نقاشی هرررررررچی ولی نه اینکه باز کاری کنی همه بگن بیا واسه ماهم خیاطی کن نقاشی کن یا بافتنی و غیره. ازت ایراد گرفتن بهت برنخوره مطمئن باش هرکی ایراد میگیره حسودیش میشه وگرنه کسی که دوستت داشته باشه هم خوبی هارو میگه و هم بدی هارو با زبون خوش نقد میکنه. خوشحال باش که تنت سالمه اگه بتونی مشاوره هم برین که چه بهتر شاید توی زندگیتون تغییراتی ایجاد بشه حالا با مشاوره خالی دارویی یا هرچی. هیچی جز تربیت کردن شوهرت و غیره دیر نشده. فقط میشه اوضاعو بهتر کرد همین.
    از اینکه بدون غرض ورزی و بی طرف قضاوت می کنید متشکرم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید مادری عاشق تشکرکرده است .

    شیدا. (چهارشنبه 11 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.