سلام شاد عزیز...گل بن جان شوهر یا زن کفش نیست که تنگ بشه یا از زده بشیم فردا عوضش کنیم....قبل ازدواج باید چشمامون باز باز باشه اما بعد ازدواج باید چشمامونو در بعضی از موارد ببندیم....عزیزم هر شخصی نقاط مثبت داره نقاط منفی هم داره...نمیشه کل شخصیت کسی رو زیر سئوال برد..... به نظر من زندگی ارزششو داره که برای حتی یک روز بیشتر در کنار هم بودن تلاش کرد....شوهر شاد عزیز در بعضی از موارد به پدرشون شباهت دارند اما نه در همه موارد...و الا خانومی مثل شاد رو انتخاب نمیکردن چون شناخت داشتن تا حدی از ایشون میتونستن خانومی مثل مادرشونو انتخاب کنن....ولی شاد عزیز به نظرم تا اون جا که میتونی با هم مشاجره نکنید....مشاجره باعث از بین رفتن محبت میشه...اگر صحبتاتون در مواقعی احساس کرددی داره به مشاجره میکشه قعطش کن....لج بازی هم نکنید....گفتن چشم بعضی وقتا خیلی هم تلخ نیست...به نظر من به شوهرت اجازه بده فکر کنه که بعضی مواقع به تو تسلط داره...ولی در واقع این جوری نباش....بعضی از موارد که خیلی واست مهم نیست بگو چشم....در عوض در مواقعی که دوست داری حرف شما پیش بره از اون چشمی که گفتی استفاده کن...ازش بخواه جواب اون کارتو بده.....شاید اینجوری متوجه بشه که در عوض کاری که میکنی ازش توقع هم داری...در برابر پدرشوهرت هم عزیزم شما نمیتونی ایشونو تغییر بدی....هیچ کسی رو نمیتونی تغییر بدی تا وقتی خود اون شخص طالب تغییر نباشه...آقایون هم در برابر تغییر بیشتر از خانوم ها مقاومت میکنن...ولی میتونی خودتو تغییر بدی...اول از همه باید مشکلو بشناسی بعدش بپذیریش...بعدش هم دنباله راه حل برای مواقعی که باهاش رودر رو میشی باشی...برات آرزوی خوشبختی میکنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)