روزهای سختی رو داشتم و خوب می دانم روزهای سختی در انتظارم هست ولی نا امید از لطف خدا نیستم امیدوارم حداقل یه راهی جلوی پام بگذاره که کمی به آرامش برسم. خیلی ها دلم رو شکستند از خیلی ها زخم زبان شنیدم آبرویم رفت شخصیتم خورد شد ذلیل شدم هر وقت اول ماه رمضون اول عید می شه بی اختیار بغض می کنم و اشکام بی امان می باره. فقط امیدوارم ماه رمضان سال آینده بیام اینجا بنویسم زندگیم رو به راه شده ...
با آرزوی برآورده شدن همه حاجات دوستان







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)