سلام به همه دوستای عزیز همدردی
امیدوارم طاعاتتون قبول باشه
اول از همه از خدا میخوام توی این ماه عزیز توفیق روزه و ثواب رو داشته باشیم
میخوام توی این فرصت کوتاه نهایت استفاده رو داشته باشیم و از خدا در خواست معنوی داشته باشیم
متاسفانه همه ما توی این ماه خواسته های مادی داریم ولی میخوام این بار معنوی باشه
خواسته هاتون رو مطرح کنید و در طول ماه تداوم داشته باشید و به این تاپیک سر بزنید و درصد پیشرفت خودتون رو اعلام کنید
خواسته خودم:
میخوام توی این ماه خدا رو بیشتر دوست داشته باشم و به خدا نزدیک تر بشم
میخوام یه دونه از گناهام رو ترک کنم "غیبت"
تا حالا خیلی تلاش کردم ولی با فرهنگ اطرافیانمون خیلی سخته کنترلش
از خدا میخوام کمکم کنه
همون طور که می دونید روزه نماد صبر و مقاومته
میخوام توی این ماه "صبورتر" باشم
من توی شهر گرمسیر زندگی می کنم و چون شاغلم پس باید حتما بیرون از خونه باشم و سیستم بدنی من اینه که از گرما بیزارم
بنابراین توی هوای گرم کلافه و عصبی میشم ولی میخوام امسال "اینطوری نباشه"
خدایا خودت کمکم کن که میانه راه ناامید نشم و انگیزه زیادی داشته باشم!
برای خواسته های بقیه دوستان هم دعا کنیم و همدیگه رو تشویق کنیم![]()












پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)