سلام روز بخیر
تاپیکتون واقعا دردناک و ناراحت کننده بود
به شما پیشنهاد می کنم حتماً به منزل پدری برگردید و زیر سایه ای پدر و مادر باشید و با صلاحدید انها تصمیم بگیرید
مطمعنم اگر در خانه پدری بود این مشکلات برایتان پیش نمی آمد و احتمال بسیار خواستگار هم داشتید.
دوستم درجامعه ما اسم مطلقه بسیار بداست بخصوص مطلقه ای که مرد غریبه به خانه اش رفت و آمد می کند و مطمعنم یکی از دلایلی که خواستگار نداشتید این بوده است.
سعی کنید با ابرو باشید. تنها و با ابرو بودن شرافتش بسیار بیشتر از صیغه بودن بی سرانجام است
به دنبال کار باش سعی کن نیازهاتو خودت رفع و رجو کنی و مستقل باشی
از خداوند یاری بخواه که او حلال مشکلات است
در آشنایان من دونفر مطعلقه خانم بود که انقدر موجه و باآبرو بودند که زود هم ازدواج کردند
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)