del عزیز. حق با شماست. خودمم همین فکر و میکنم. دارم روش فکر میکنم که چطوری فضا رو آماده کنم که هم خیلی تابلو نباشه هم اینکه دیرتر نشه. ممنون از تذکرت.
سعید اطی عزیز: ازراهنماییتون خیلی ممنونم. حتما کارایی که تذکر دادید رو انجام میدم. البته قبلنم انجام میدادم ولی اینبار بهتر و بیشتر. ممنونم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)