عزیزم تو داشتی به این فکر می کردی که رابطه رو قطع کنی. اما نمی تونستی . می گفتی نه می تونی ادامه بدی نه قطع کنی. خوب حالا اون اقا این کارو برات اسون کرده. رابطه ای که باید هر چه زودتر قطع میشد قطع شد. مهم نیست از طرف کی.
به خودت به روحیاتت برس. بعدم دنبال یه همسر بگرد. این بار مشاوره ازدواج هر برو.
این مرده که شوهر نبود واست. به این فکر کن که تو نمی تونستی تصمیم بگیری بندازیش بیرون اینطوری بهتر شد. وقتت تلف نشد.
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)