تو این 2 روز باید اعتراف کنم نتونستم اصلا نیام همدردی :) عادت کردم. اما تازه چه خبرو می زدم و تیترا رو نگاه می کردم. کل هنرم این بود که نرم تو تاپیکا. اما تاپیک امین رو خوندم پست اخری رو تاپیک نیلوفرم خوندم پست اخرشو یه تاپیک دیگه هم بود خوندم اخرشو یادم نیست.
من بد نیستم.
اها همون فردای روزی که گفتم نمیام تاپیکارو بخونم یه دفعه ای حس تنهایی کردم.
فعلا خدافظ








علاقه مندی ها (Bookmarks)