سلام آرش جان شما و همسرت چند ساله هستی؟تا حالا باهاش منطقی صحبت کردی که این رفتار ناراحتت میکنه؟چون اول ازدواجتونه اگر سن خانمتون هم پایین باشه منطقی هس کمی باید بهش فرصت بدی و باهاش صحبت کنی خانمها راحت با حرفای منطقی و محبت امیز مسیرو عوض میکنن زمان میبره کمی.در مورد کار هم صحبت منبد بگو عزیزم من. دوس دارم خودمه همسرمو تامین کنم قبلا هم راجب این موضوع صحبت کردیم چرا اصرار داری؟اگر دلایلش منطقی بود با در نظر گرفتن بعضی چیزها که براتون مهمه به نظرم بهش اجازه بدید که این موضوع رو تجربه کنه طوری که به روابطتتون لطمه نخوره.در ضمن مواظب باز شدن روها به هم باشید ما خیلی خطرناکه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)