شما تازه یک ماهه عقد کردید!
سعی کنید مشکلات رو از راه گفتگو حل کنید ،دعوا و کتک کاری مال افرادیه که زندگی کردن و حرف زدن بلد نیستند. سر مساله ی اشتغال ایشون، اولا مشکل شما با کار کردن ایشون چیه و مساله ی بعد اینکه شما قبل از ازدواج درباره ی این مساله چه گفتگویی کردید؟ اگر اصلا صحبت نکرده باشید یا اون موقع ابراز بی تفاوتی یا موافقت کردید به تعهدتون پایبند بمونید و اگرنه با حرف زدن دغدغه هاتون رو درباره ی عدم اشتغال ایشون منتقل کنید و حرف های ایشون رو هم تو این زمینه بشنوید و یه تصمیم منطقی و درست ،با هم دیگه بگیرید.اگر ایشون قبل ازدواج برای عدم اشتغال ابراز تمایل کرده باشند والان این رو مطرح کردند یعنی توی این مدت کم، اشتباهاتی از جانب شما رخ داده!
یادتون باشه یه خانواده باید بر اساس تفاهم مسائل توش حل بشه نه با دیکتاتوری یا شورش کردن!در حالت دوم یه جای کار مشکل هست .
به نظر من بشینید مفصل با هم حرف بزنید ؛ یه حس اطمینان و آرامش برای همدیگه به وجود بیارید و در این فضا انتظاراتتون و خواسته هاتون رو برای همدیگه خیلی آروم و بدون درگیری و عصبانیت بگید.
اگه با روحیات خانم ها آشنا نیستید یکم توی مقالات و تاپیک های سایت بچرخید یا کتاب های روانشناسی کاربردی توی این زمینه رو مطالعه کنید. اولش با ما خیلی فرق دارند ولی وقتی باهاشون آشنا بشید میبینید تفاوت ها خیلی کمه! و خیلی از مشکلات صرفا به خاطر عدم آشنایی با جنس مخالف به وجود میاد.
ما اینقدر عمر نمیکنیم که بخوایم همیشه در کشمکش باشیم ولی میتونیم با هم خوب رفتار کنیم تا باعث آرامش همدیگه بشیم.
موفق باشید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)