تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
.saber. (چهارشنبه 04 تیر 93), ammin (سه شنبه 03 تیر 93), meinoush (سه شنبه 03 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), reihane_b (سه شنبه 03 تیر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 03 تیر 93), مصباح الهدی (سه شنبه 03 تیر 93),آرام دل(چهارشنبه 11 تیر 93), بی نهایت (سه شنبه 03 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
همه چی ازونجا شروع شد که پام شکست و الان خونه نشینم انگار همه چی اومد ازجلو چشام رد شد بغض کردم انگار بچه شدم .
نمی چر ا بهم ریختم همه برنامه هام به هم ریخت کلافه شدم از هیشکی ارامش نمیگیرم
چرا ناراحتیمو بروی خودم نیوردم ولی دوس دارم اینجا بگم تا سبک شم.
ولی پای شکستم ارزششو داشت که این همه بهانه رو سرش خالی کنم.
روحم درد میکنه
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ammin (سه شنبه 03 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 04 تیر 93), m.reza91 (سه شنبه 03 تیر 93), meinoush (سه شنبه 03 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), reihane_b (سه شنبه 03 تیر 93), مصباح الهدی (سه شنبه 03 تیر 93),آرام دل(چهارشنبه 11 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93), صبا_2009 (سه شنبه 03 تیر 93)
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
فرشته جان خدا بد نده!
ان شاالله حالت زود تر خوب بشه! شنیدم پای مرغ خیلی مفیده ! و همین طور پاچه گوسفند.
بی خیال ناراحت نباش.
بشین روی گچ پایت نقاشی بکش!
یک بچه خونتون دعوت کن بهش بگو برات نقاشی های قشنگ بکشه! ! اگه خواستی می تونی منو دعوت کنی :دی البته شام زیاد مفصل نباشه ها! چون من سبک می خورم.:))
از این فرصت کمال استفاده را بکن!
من خودم مریض می شم این قدر ناز می کنم!!! باید برام آب پرتقال بگیرن! غذامو بیارن تو تخت:دی و خیلی کارای دیگه!!!
خلاصه آخرای مریضیم دلم نمیاد خوب شمو حتی به صورت خبیثانه ای گاهی اوقات خوب شدنمو ابراز نمی کنم!
تو هم استفاده کن!
راستی یه پیشنهاد ! یک کارتون بگیر! بذار ببین. از این کارتون های شاد و خوشحال!جودی ابت هم خوبه. شریک هم خوبه. انگلیسی باشه برای زبانت هم خوبه.
به امید اینکه زودتر پات خوب بشه دوست عزیزم
اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرطبدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
یا ضامن بی ضامن ها...!!!
حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛
کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟
با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
ویرایش توسط مصباح الهدی : سه شنبه 03 تیر 93 در ساعت 21:39
ammin (سه شنبه 03 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 04 تیر 93), m.reza91 (سه شنبه 03 تیر 93), meinoush (سه شنبه 03 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), reihane_b (سه شنبه 03 تیر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 تیر 93),آرام دل(چهارشنبه 11 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93), صبوری (چهارشنبه 04 تیر 93)
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
عزیزمممم
فرشته جون اینجا بیا هر چی دوست داری نق بزن
اگه گریه هم ارومت می کنه یه کمی گریه کن ولی نه خیلی
بعدشم اروم شدی بشین ببین کدوم کارایی که می خواستی بکنی از برنامه هات که م یگی به هم ریخته رو الان می تونی بکنی با این وضعیت که م یگی خونه ای. یه کم برنامه هاتو جا به جا کنی درست می شه پس و پیش کنی برنامه هاتو.
روحت چرا درد می کنه؟ چه کار می تونیم بکنیم که حالش بهتر شه؟
هدی جان خوش به حالت. ما که بچه بودیم جرات نداشتیم مریض شیم چون بابت مریض شدنمونم بازخواست می شدیم! حالا چه برسه به رسیدگی. الانم که خدارو شکر بزرگ شدیم دیگه بازخواست نمیشیم ولی اب پرتقال و این چیزا نیست. کلا الرژی و حساسیتمون هممون میره بالا وقتی مریضیم می گیم اصلا سمتم نیا!!!
:)
ammin (سه شنبه 03 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 04 تیر 93), m.reza91 (سه شنبه 03 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), reihane_b (سه شنبه 03 تیر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 تیر 93),آرام دل(چهارشنبه 11 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
امشب از غذا تعریف کرد. عجبا!!!!
پول ماهیانه ام را هم گذاشته بود روی میز.
برای بچه ها هم اسباب بازی گرفته بود.
از صبح که رفت تا 1 ساعت پیش که اومد ازش هیچ خبری نداشتم.
دلمو دیشب شکوند.
خیلی خوابم می یاد اما دلم نمی خواد برم بخوابم.
ammin (جمعه 06 تیر 93), baby (چهارشنبه 04 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 04 تیر 93), meinoush (چهارشنبه 04 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 تیر 93),آرام دل(چهارشنبه 11 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام فرشته جون.
چرا پات شكست؟
كمپوت ها رو بيارم يا پست كنم؟؟؟
ولي خوبه يه موقع هايي آدم بره مرخصي اونم(توفيق اجباري باشه)همه مهربون ميشن برات كمپوت باز ميكنند تمام تفريحات سالم رو برات محيا ميكنند.
من كه اين روزها شديدا سرم شلوغه
شديدا درگير و گرفتار.
دوست دارم بگم دنيا لطفا نگه دار پياده ميشم.اشتباهي سوار شدم.من ميخواستم سوار قطار شهر بازي بشم.اين قرار سريع و سير هست.![]()
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
ammin (جمعه 06 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (پنجشنبه 05 تیر 93), meinoush (چهارشنبه 04 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 تیر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 04 تیر 93),آرام دل(چهارشنبه 11 تیر 93), بی نهایت (چهارشنبه 04 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود دوستان
یه چند روزیه واقعا بی حوصله هستم ایشالله زودتر بریم خونه خودمون و یکم دست و بالم بازتر بشه احتمالا خونش یکم بزرگتره و دلبازتر یکم روحیه خودم و خانومم بهتر بشه مهدیه ساداتم حالش خوب شد.
برای یه بنده خدایی توی بچگیش آسیب دیده دنبال کار میگشتیم دامادمون فکر کنم واسش پیدا کرده واقعا بخدا روزی هزار مرتبه خدا را شاکر باشیم بازم کمه نمی توانیم لطف هایی که در حقمان کرده جبران کنیم واقعا کارش درسته بمولادعا کنین ایشالله کار این بنده خدا هم درست بشه یه زوج جوتن عاشق خیلی همدیگه را دوست دارن ایشن شغل براش جور بشه دیگه اجازه خانه هم نمیده کلی بنفعش میشه
دستتون درد نکنه بچه ها
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
سلام به همه،
امروز خواهرم کنکور داره، مامان و بابام هردو باهم از صبح رفتن دم در دانشگاهش، خودم براش دعا کردم صبح بعد نمازم واسش زیارت عاشورا خوندم ( من زیارت عاشورا و دوست دارم واسه همین این زیارت و واسش خوندم و از خدا خواستم کمکش کنه)
ولی از یطرفم یکمی بهش حسودیم شد، حالا درسته مامان بابام و چند تا از فامیل صبح و بعضیا ظهر واسه کنکور منم اومده بودن، اما از صبح تا ظهر نمونده بودن! :((
گفتم.بیام.تو حال و احوال از حسادت دختر بیخیال بنویسم شاید از حسودیم کم بشه بتونم وقتی خواهرم میاد سورپرایزش کنم.:دی
درسته حسودی کردم ولی دوست دارم کنکورش عالی داده باشه.
چه حلال زاده اس همین الان اومدش :))
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ammin (جمعه 06 تیر 93), khaleghezey (جمعه 06 تیر 93), paiize (چهارشنبه 11 تیر 93), parsa1400 (جمعه 06 تیر 93), مصباح الهدی (جمعه 06 تیر 93),آرام دل(چهارشنبه 11 تیر 93), بی نهایت (جمعه 06 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
تو این 2 روز باید اعتراف کنم نتونستم اصلا نیام همدردی :) عادت کردم. اما تازه چه خبرو می زدم و تیترا رو نگاه می کردم. کل هنرم این بود که نرم تو تاپیکا. اما تاپیک امین رو خوندم پست اخری رو تاپیک نیلوفرم خوندم پست اخرشو یه تاپیک دیگه هم بود خوندم اخرشو یادم نیست.
من بد نیستم.
اها همون فردای روزی که گفتم نمیام تاپیکارو بخونم یه دفعه ای حس تنهایی کردم.
فعلا خدافظ
khaleghezey (شنبه 07 تیر 93), paiize (چهارشنبه 11 تیر 93), parsa1400 (یکشنبه 08 تیر 93), فرشته مهربان (یکشنبه 08 تیر 93),آرام دل(چهارشنبه 11 تیر 93), بی نهایت (یکشنبه 08 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)
تشکرشده 1,855 در 418 پست
از وقتی ماه رمضان اومده آرامش عجیبی دارم ولی چند روزیه از نظر جسمی حالم خوب نیست بدتر از همه وقتی مریض میشم شوهرم دعوام میکنه امروز موقع سحر همسرم میگفت چرا به فکر سلامتیت نیستی اگه مریض بشی دردسر منی شب هم کمی نااحوال بودم گفت نصف شب حالت بد شد با لگد بیرونت میکنم(چقدر بامحبته!!! میشه دوست داشتن رو جور دیگه ای هم نشون داد) امشب نتونستم تحمل کنم اشکمو دراورد![]()
سر نماز مغرب شماها رو دعا کردم مخصوصا اونایی که تو تاپیکم راهنمایی کردند همه رو دعا میکنم جز خودم واقعا وقتی دعاتون میکنم لذت میبرم احساس سبکی بهم دست میده
اول واسه بقیه کاربرا دعا کنید اگه شد واسه منم دعا کنید حال خوبی ندارم![]()
fariba s (چهارشنبه 11 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 11 تیر 93), omid65 (چهارشنبه 11 تیر 93), paiize (چهارشنبه 11 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 12 تیر 93), میشل (چهارشنبه 11 تیر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 11 تیر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 11 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)