به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 45 از 73 نخستنخست ... 5152535363738394041424344454647484950515253545565 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 441 تا 450 , از مجموع 730
  1. #441
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط rozaneh نمایش پست ها
    سلام به دوستان عزیز
    می دونم کم سر میزنم
    ولی خوب این روزا هم بیماریم اوت کرده هم گرفتاریها افزون.
    دعا کنید بتونم از این مرحله بگذرم
    دوستدار همه همدردی های عزیز


    ایاشالله هرچی زودتر حالت خوب بشه و گرفتاریت کمتر بشه بیشتر سر بزنی واقعا خوشحال میشیم می بینیمت
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 11 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    .saber. (چهارشنبه 04 تیر 93), ammin (سه شنبه 03 تیر 93), meinoush (سه شنبه 03 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), reihane_b (سه شنبه 03 تیر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 03 تیر 93), مصباح الهدی (سه شنبه 03 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 11 تیر 93), بی نهایت (سه شنبه 03 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)

  3. #442
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    همه چی ازونجا شروع شد که پام شکست و الان خونه نشینم انگار همه چی اومد ازجلو چشام رد شد بغض کردم انگار بچه شدم .
    نمی چر ا بهم ریختم همه برنامه هام به هم ریخت کلافه شدم از هیشکی ارامش نمیگیرم

    چرا ناراحتیمو بروی خودم نیوردم ولی دوس دارم اینجا بگم تا سبک شم.
    ولی پای شکستم ارزششو داشت که این همه بهانه رو سرش خالی کنم.
    روحم درد میکنه
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  4. 12 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 03 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 04 تیر 93), m.reza91 (سه شنبه 03 تیر 93), meinoush (سه شنبه 03 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), reihane_b (سه شنبه 03 تیر 93), مصباح الهدی (سه شنبه 03 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 11 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93), صبا_2009 (سه شنبه 03 تیر 93)

  5. #443
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    همه چی ازونجا شروع شد که پام شکست و الان خونه نشینم انگار همه چی اومد ازجلو چشام رد شد بغض کردم انگار بچه شدم .
    نمی چر ا بهم ریختم همه برنامه هام به هم ریخت کلافه شدم از هیشکی ارامش نمیگیرم

    چرا ناراحتیمو بروی خودم نیوردم ولی دوس دارم اینجا بگم تا سبک شم.
    ولی پای شکستم ارزششو داشت که این همه بهانه رو سرش خالی کنم.
    روحم درد میکنه
    فرشته جان خدا بد نده!
    ان شاالله حالت زود تر خوب بشه! شنیدم پای مرغ خیلی مفیده ! و همین طور پاچه گوسفند.

    بی خیال ناراحت نباش.
    بشین روی گچ پایت نقاشی بکش!

    یک بچه خونتون دعوت کن بهش بگو برات نقاشی های قشنگ بکشه! ! اگه خواستی می تونی منو دعوت کنی :دی البته شام زیاد مفصل نباشه ها! چون من سبک می خورم.:))

    از این فرصت کمال استفاده را بکن!
    من خودم مریض می شم این قدر ناز می کنم!!! باید برام آب پرتقال بگیرن! غذامو بیارن تو تخت:دی و خیلی کارای دیگه!!!

    خلاصه آخرای مریضیم دلم نمیاد خوب شم و حتی به صورت خبیثانه ای گاهی اوقات خوب شدنمو ابراز نمی کنم!

    تو هم استفاده کن!

    راستی یه پیشنهاد ! یک کارتون بگیر! بذار ببین. از این کارتون های شاد و خوشحال! جودی ابت هم خوبه. شریک هم خوبه. انگلیسی باشه برای زبانت هم خوبه.


    به امید اینکه زودتر پات خوب بشه دوست عزیزم
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : سه شنبه 03 تیر 93 در ساعت 21:39

  6. 12 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 03 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 04 تیر 93), m.reza91 (سه شنبه 03 تیر 93), meinoush (سه شنبه 03 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), reihane_b (سه شنبه 03 تیر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 11 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93), صبوری (چهارشنبه 04 تیر 93)

  7. #444
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    عزیزمممم
    فرشته جون اینجا بیا هر چی دوست داری نق بزن
    اگه گریه هم ارومت می کنه یه کمی گریه کن ولی نه خیلی
    بعدشم اروم شدی بشین ببین کدوم کارایی که می خواستی بکنی از برنامه هات که م یگی به هم ریخته رو الان می تونی بکنی با این وضعیت که م یگی خونه ای. یه کم برنامه هاتو جا به جا کنی درست می شه پس و پیش کنی برنامه هاتو.
    روحت چرا درد می کنه؟ چه کار می تونیم بکنیم که حالش بهتر شه؟

    هدی جان خوش به حالت. ما که بچه بودیم جرات نداشتیم مریض شیم چون بابت مریض شدنمونم بازخواست می شدیم! حالا چه برسه به رسیدگی. الانم که خدارو شکر بزرگ شدیم دیگه بازخواست نمیشیم ولی اب پرتقال و این چیزا نیست. کلا الرژی و حساسیتمون هممون میره بالا وقتی مریضیم می گیم اصلا سمتم نیا!!!
    :)

  8. 10 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 03 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 04 تیر 93), m.reza91 (سه شنبه 03 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), reihane_b (سه شنبه 03 تیر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 11 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)

  9. #445
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    امشب از غذا تعریف کرد. عجبا!!!!

    پول ماهیانه ام را هم گذاشته بود روی میز.

    برای بچه ها هم اسباب بازی گرفته بود.

    از صبح که رفت تا 1 ساعت پیش که اومد ازش هیچ خبری نداشتم.

    دلمو دیشب شکوند.

    خیلی خوابم می یاد اما دلم نمی خواد برم بخوابم.

  10. 10 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 06 تیر 93), baby (چهارشنبه 04 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 04 تیر 93), meinoush (چهارشنبه 04 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 11 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)

  11. #446
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام فرشته جون.

    چرا پات شكست؟

    كمپوت ها رو بيارم يا پست كنم؟؟؟


    ولي خوبه يه موقع هايي آدم بره مرخصي اونم(توفيق اجباري باشه)همه مهربون ميشن برات كمپوت باز ميكنند تمام تفريحات سالم رو برات محيا ميكنند.

    من كه اين روزها شديدا سرم شلوغه

    شديدا درگير و گرفتار.

    دوست دارم بگم دنيا لطفا نگه دار پياده ميشم.اشتباهي سوار شدم.من ميخواستم سوار قطار شهر بازي بشم.اين قرار سريع و سير هست.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  12. 11 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 06 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (پنجشنبه 05 تیر 93), meinoush (چهارشنبه 04 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 04 تیر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 04 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 11 تیر 93), بی نهایت (چهارشنبه 04 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)

  13. #447
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود دوستان

    یه چند روزیه واقعا بی حوصله هستم ایشالله زودتر بریم خونه خودمون و یکم دست و بالم بازتر بشه احتمالا خونش یکم بزرگتره و دلبازتر یکم روحیه خودم و خانومم بهتر بشه مهدیه ساداتم حالش خوب شد.

    برای یه بنده خدایی توی بچگیش آسیب دیده دنبال کار میگشتیم دامادمون فکر کنم واسش پیدا کرده واقعا بخدا روزی هزار مرتبه خدا را شاکر باشیم بازم کمه نمی توانیم لطف هایی که در حقمان کرده جبران کنیم واقعا کارش درسته بمولا دعا کنین ایشالله کار این بنده خدا هم درست بشه یه زوج جوتن عاشق خیلی همدیگه را دوست دارن ایشن شغل براش جور بشه دیگه اجازه خانه هم نمیده کلی بنفعش میشه

    دستتون درد نکنه بچه ها
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  14. 7 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 06 تیر 93), paiize (چهارشنبه 11 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), آرام دل (پنجشنبه 05 تیر 93), بی نهایت (جمعه 06 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93), صبوری (پنجشنبه 05 تیر 93)

  15. #448
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    سلام به همه،
    امروز خواهرم کنکور داره، مامان و بابام هردو باهم از صبح رفتن دم در دانشگاهش، خودم براش دعا کردم صبح بعد نمازم واسش زیارت عاشورا خوندم ( من زیارت عاشورا و دوست دارم واسه همین این زیارت و واسش خوندم و از خدا خواستم کمکش کنه)

    ولی از یطرفم یکمی بهش حسودیم شد، حالا درسته مامان بابام و چند تا از فامیل صبح و بعضیا ظهر واسه کنکور منم اومده بودن، اما از صبح تا ظهر نمونده بودن! :((

    گفتم.بیام.تو حال و احوال از حسادت دختر بیخیال بنویسم شاید از حسودیم کم بشه بتونم وقتی خواهرم میاد سورپرایزش کنم.:دی

    درسته حسودی کردم ولی دوست دارم کنکورش عالی داده باشه.
    چه حلال زاده اس همین الان اومدش :))
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  16. 8 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 06 تیر 93), khaleghezey (جمعه 06 تیر 93), paiize (چهارشنبه 11 تیر 93), parsa1400 (جمعه 06 تیر 93), مصباح الهدی (جمعه 06 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 11 تیر 93), بی نهایت (جمعه 06 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)

  17. #449
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    تو این 2 روز باید اعتراف کنم نتونستم اصلا نیام همدردی :) عادت کردم. اما تازه چه خبرو می زدم و تیترا رو نگاه می کردم. کل هنرم این بود که نرم تو تاپیکا. اما تاپیک امین رو خوندم پست اخری رو تاپیک نیلوفرم خوندم پست اخرشو یه تاپیک دیگه هم بود خوندم اخرشو یادم نیست.
    من بد نیستم.
    اها همون فردای روزی که گفتم نمیام تاپیکارو بخونم یه دفعه ای حس تنهایی کردم.
    فعلا خدافظ

  18. 7 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 07 تیر 93), paiize (چهارشنبه 11 تیر 93), parsa1400 (یکشنبه 08 تیر 93), فرشته مهربان (یکشنبه 08 تیر 93), آرام دل (چهارشنبه 11 تیر 93), بی نهایت (یکشنبه 08 تیر 93), شیدا. (شنبه 07 تیر 93)

  19. #450
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    از وقتی ماه رمضان اومده آرامش عجیبی دارم ولی چند روزیه از نظر جسمی حالم خوب نیست بدتر از همه وقتی مریض میشم شوهرم دعوام میکنه امروز موقع سحر همسرم میگفت چرا به فکر سلامتیت نیستی اگه مریض بشی دردسر منی شب هم کمی نااحوال بودم گفت نصف شب حالت بد شد با لگد بیرونت میکنم(چقدر بامحبته!!! میشه دوست داشتن رو جور دیگه ای هم نشون داد) امشب نتونستم تحمل کنم اشکمو دراورد




    سر نماز مغرب شماها رو دعا کردم مخصوصا اونایی که تو تاپیکم راهنمایی کردند همه رو دعا میکنم جز خودم واقعا وقتی دعاتون میکنم لذت میبرم احساس سبکی بهم دست میده




    اول واسه بقیه کاربرا دعا کنید اگه شد واسه منم دعا کنید حال خوبی ندارم

  20. 8 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    fariba s (چهارشنبه 11 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 11 تیر 93), omid65 (چهارشنبه 11 تیر 93), paiize (چهارشنبه 11 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 12 تیر 93), میشل (چهارشنبه 11 تیر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 11 تیر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 11 تیر 93)


 
صفحه 45 از 73 نخستنخست ... 5152535363738394041424344454647484950515253545565 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.