نمیدونم این چه نگرشیه که بین خانم شیدا و سایر دوستان وجود داره و چرا توی هر تاپیک باید نگرش فیمنیستی و قربانی شدن زن در جامعه موج بزنه (امیدوارم یه قانون بذارند که پستهایی که فقط دید جنسیتی به مسائل دارند حذف بشند) باور کنید نگاه مرد ستیز یا زن ستیز هیچ کمکی به فردی که نیاز به مشاوره داره نمیکنه و فقط دیدش رو به مسائل بد بینانه میکنه و تاثیر منفی داره
دوستانی که شما رو دعوت به تنهایی و جدا شدن میکنن و اکثرا خودشون تنها هستند آیا از تنهایی لذت میبرند که این نسخه رو برای شما میپیچند
در حال حاظر حداقل یک نفر هست که به شما بگه دوست داره و بهت محبت کنه باهاش دردل کنی برات خرید کنه بهت کمک مالی کنه
حداقلش اینه که از نظر مسائل جنسی و عاطفی و مالی احساس کمبود نمیکنی در کنار اینکه وجدان آسوده داری و از دید مسائل دینی که خیلی روی روابط مرد و زن حساسه هم گناهی مرتکب نشدی و در کنار اون یک پسر 34 ساله هم که میتونست مجرد باشه داره از این رابطه بهره مند میشه (هر چند او هم مطمئنا خیلی نیاز هایش بوسیله شما تامین نمیشه و نمیشه گفت این وسط اون داره بهره مند میشه و شما دارید متضرر میشید)
و جلوی خیلی از آفات اجتماعی براش گرفته میشه (حداقل خدا به فکر این پسر بوده که بقول شما ظاهر جذابی نداره و شاید دلیل ازدواج نکردنش تا همین سن همین مسئله و سخت گیری دخترا باشه و مطمئنا اگر شرایط ازدواج رو داشت تا حالا ازدواج میکرد) پس در کنار بهره مندی شما از یکسری منافع این پسر هم برخی نیاز هاش تامین شده
متاسفانه خیلی از دوستان به این پسر حسودی میکنند و از جایگاه متهم با اون برخورد میکنند که این مسئله خیلی دردآوره؟؟؟!!!!!!!!!
بله درسته اگر قرار بر ازدواج بود که جای تبریک ویژه داشت و خیلی خوشحال کننده بود ولی باید با حقیقت کنار بیایید
شما طلاق گرفتید و سنتون هم بالا رفته و شانس ازدواج مجددتون با فردی که دلخواه خودتون باشه کمه (البته نه به اون شدتی که خودتون گفتید یک در هزار ولی در واقعیت درصد کمی شانس دارید)
شما همین الان هم وابسته این آقا شدید چه الان جدا بشید چه چند سال دیگه این وابستگی مدتی آزارتون میده
اگه امروز جدا بشید حمایت مالی و عاطفی و احساسی که ازتون میشه رو از دست میدید و قطعا بخاطر وابستگی بوجود آمده ضربه میخورید
ولی شما زنی هستید که تجربه طلاق رو داره و از شما انتظار میره که براحتی وابسته نشید
من فقط گفتم تمرین کنید تا وابستگیتون کم بشه و عجله ای برای جدا شدن نداشته باشید و این مسئله رو بپذیرید که این ازدواج و رابطه موقته (بیشتر مشکلات شما از این مسئله نشات میگیره که نمیخواهید با حقیقت روبرو بشید فقط همین)
البته هیچکس پیشگو نیست شاید این آقا یک روز پیشنهاد ازدواج دائم داد که در اینصورت اتفاق خوبی خواهد بود
.................................................. .................................................. .
پ.ن:خانم شیدا فرض رو بر این میذاریم که ایشون همین الان از این آقا جدا بشند
میشه بفرمایید از فردا نیاز عاطفیشون رو باید چطور تامین کنند
چه کسی میتونه تامین مالیشون کنه
ایشون به عنوان یک زن 28 ساله نیاز های احساسی و جنسیشون رو باید از چه طریقی برآورد کنند و چه کسی تکیه گاه ایشون میشه
چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود ، آیا بعد از جدایی با موجی از پیشنهادات ازدواج مواجه خواهد شد یا با سیلی از پیشنهادات روابط نامشروع
فکر نمیکنید بعد از مدتی مجبور بشند که با نفر سومی ازدواج موقت کنند و مشکلاتشون چند برابر بشه
اصلا چرا ایشون تن به ازدواج موقت دادند با اینکه همه گی ما میدونیم پایان این راه چیه
مطمئنا تحت فشاری قرار گرفتند که دوباره بعد از جدایی قرار خواهند گرفت
خود من طرفدار بی چون و چرای ازدواج دائم هستم و با اینکه موقعیت دوستی و ازدواج موقت رو میتونستم تجربه کنم اینکار رو نکردم اما بدون قرض گفتم که اگر من جای این خانم بودم بدون شک همین کاری رو میکردم که ایشون انجام دادن
بازم میگم نه کارشناسم نه نظرم همراستا با سایت است فقط نظر یک شخص بعنوان یک نفر از جمعیت 76 میلیونی این کشوره که دارم توش زندگی میکنم
به نظرم دوستان عزیز فقط دارند به ایشون مسکن تجویز میکنند تا از مشکلات فعلی ایشون کم کنند اما اصلا به فکر مابقی ماجرا نیستند
از دوستان محترم یه سوال دارم لطفا راهکار بدید که بعد از جدایی این خانم چطور باید نیازهاش رو تامین بکنه و چه آینده ای برای ایشون متصور هستید تا بهتر بتونید برای جدایی ترغیبشون کنید
موفق باشید










علاقه مندی ها (Bookmarks)