سلام به دوستان عزیز
می دونم کم سر میزنم
ولی خوب این روزا هم بیماریم اوت کرده هم گرفتاریها افزون.
دعا کنید بتونم از این مرحله بگذرم
دوستدار همه همدردی های عزیز![]()
تشکرشده 2,912 در 637 پست
سلام به دوستان عزیز
می دونم کم سر میزنم
ولی خوب این روزا هم بیماریم اوت کرده هم گرفتاریها افزون.
دعا کنید بتونم از این مرحله بگذرم
دوستدار همه همدردی های عزیز![]()
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
.saber. (چهارشنبه 04 تیر 93), ammin (سه شنبه 03 تیر 93), fariba s (پنجشنبه 05 تیر 93), khaleghezey (سه شنبه 03 تیر 93), meinoush (سه شنبه 03 تیر 93), paiize (پنجشنبه 05 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 05 تیر 93), reihane_b (سه شنبه 03 تیر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 03 تیر 93), مصباح الهدی (سه شنبه 03 تیر 93), بی نهایت (سه شنبه 03 تیر 93), صبا_2009 (سه شنبه 03 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)