سلام
راستش طبق تجربیاتی که خود من بدست اوردم.روابط اجتماعی بالا مهمتری عامل در جذب دیگرون هست.
چند روز پیش با یکی از دختر خاله هام رفته بودیم بیرون.دختر خالم یه دوستشو با خودش اورده بود 10سال از من کوچیکتر بود.دختر خالم قبل اومدن دوستش چند تا از خصوصیات منفی اونو به من گفته بود(دختر خالم کمی حسوده)ومن وقتی دیدمش زیاد باهاش گرم نگرفتم ولی باور کن توی او 3ساعتی که باهم بودیم این خانوم اونقدر روابط دوستانه ی خوبی بامن برقرار کرد که من بعد اون حسرت یه لحظه مثل اون بودنو کشیدم.
بسیار خوش برخورد بود اصلا اهل خجالت نبود ومنظر نبود کسی باهاش دست بده یا حالشو بپرسه یا تحویلش بگیره خودش خیلی مودب وخوب با همه از فروشنده گرفته یا راننده ها یا همه برخورد داشت.
ظاهر خیلی معمولی داشت ولی خیلی گرم بود ومودب!
راستش من توی اون 3ساعت عاشقش شدم.
اینو تعریف کردم بدونی چه قدر برخورد وبا اعتماد به نفس بودن توی جذب ادما تاثیر داره
حتی اگه ظاهر معمولی داشته باشی.
راستش منم مثل تو هستم خجالتی هستم وکمی اعتماد به نفسم پایینه.ولی از من به تو نصیحت....1-بدون اینکه ترسی از افکار دیگران در مورد خودت داشته باشی تو پیش قدم باش در سلام کردن شروع کردن بحثا گفتن نظرای خوب!
2-خجالتی بودنو کنار بزار که خیلی جاها ادمو عقب نگه میداره.
می خوام بهت بگم دوستت سرتر از تو نیست.دوستت بلده چه جوری ادمارو جذب کنه تو بلد نیستی.اینکه یه هنره که باید یاد بگیری.
یادت باشه بزار ادما هرچی در مورد تو فک میکنن بکنن ممکنه از 10نفر 8تاش بگن چه قد خوب بود 2تاش بگن پرو بود.اشکال نداره همه رو نمیشه راضی کرد.
فقط اعتماد به نفستو ببر بالا همین!








علاقه مندی ها (Bookmarks)