به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1393-4-02
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    433
    سطح
    8
    Points: 433, Level: 8
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 30 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    راستش طبق تجربیاتی که خود من بدست اوردم.روابط اجتماعی بالا مهمتری عامل در جذب دیگرون هست.
    چند روز پیش با یکی از دختر خاله هام رفته بودیم بیرون.دختر خالم یه دوستشو با خودش اورده بود 10سال از من کوچیکتر بود.دختر خالم قبل اومدن دوستش چند تا از خصوصیات منفی اونو به من گفته بود(دختر خالم کمی حسوده)ومن وقتی دیدمش زیاد باهاش گرم نگرفتم ولی باور کن توی او 3ساعتی که باهم بودیم این خانوم اونقدر روابط دوستانه ی خوبی بامن برقرار کرد که من بعد اون حسرت یه لحظه مثل اون بودنو کشیدم.
    بسیار خوش برخورد بود اصلا اهل خجالت نبود ومنظر نبود کسی باهاش دست بده یا حالشو بپرسه یا تحویلش بگیره خودش خیلی مودب وخوب با همه از فروشنده گرفته یا راننده ها یا همه برخورد داشت.
    ظاهر خیلی معمولی داشت ولی خیلی گرم بود ومودب!
    راستش من توی اون 3ساعت عاشقش شدم.
    اینو تعریف کردم بدونی چه قدر برخورد وبا اعتماد به نفس بودن توی جذب ادما تاثیر داره
    حتی اگه ظاهر معمولی داشته باشی.
    راستش منم مثل تو هستم خجالتی هستم وکمی اعتماد به نفسم پایینه.ولی از من به تو نصیحت....1-بدون اینکه ترسی از افکار دیگران در مورد خودت داشته باشی تو پیش قدم باش در سلام کردن شروع کردن بحثا گفتن نظرای خوب!
    2-خجالتی بودنو کنار بزار که خیلی جاها ادمو عقب نگه میداره.
    می خوام بهت بگم دوستت سرتر از تو نیست.دوستت بلده چه جوری ادمارو جذب کنه تو بلد نیستی.اینکه یه هنره که باید یاد بگیری.
    یادت باشه بزار ادما هرچی در مورد تو فک میکنن بکنن ممکنه از 10نفر 8تاش بگن چه قد خوب بود 2تاش بگن پرو بود.اشکال نداره همه رو نمیشه راضی کرد.
    فقط اعتماد به نفستو ببر بالا همین!

  2. کاربر روبرو از پست مفید fereshteyeeshg تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (سه شنبه 03 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. چی کار کنم که شوهرم دوستم داشته باشه
    توسط نازنین 2 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 خرداد 94, 10:22
  3. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  4. پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 اردیبهشت 92, 09:09
  5. چطور از عشقم دل بکنم ؟ (به خاطر دوستم)
    توسط Hamdardi2 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: شنبه 04 آذر 91, 13:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.