به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 93 [ 02:52]
    تاریخ عضویت
    1393-4-01
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    193
    سطح
    3
    Points: 193, Level: 3
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    56

    تشکرشده 13 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط pasta نمایش پست ها
    سلام آبان عزیز به همدردی خوش آمدین.
    یه راه خوبی وجود داره. واسه حفظ شخصیت و متانتتون و برای اینکه علاقه ی خودتون رو به نحوی به ایشون منتقل کنید، یک روز به مناسبت مثلا تولد یکی از اعمه اطهار به ایشون یه کتاب کوچیک هدیه بدین و توش برای مثال بنویسین به مناسبت فلان تقدیم به جناب فلانی.
    اگه ایشون این کتاب رو گرفتن و انگار نه انگار که بدونین تمایلی به ارتباط با شما ندارن.
    اما اگه کتاب رو گرفتن و رفتن چند وقت بعد یه کتاب دیگه یا یه چیز دیگه برای شما خریدن بدونین به این معنیه که به شما علاقه دارن.
    و حتی شاید بیان کردن مستقیم.
    اما پیشنهاد نمی شه به عنوان یک دختر وقار و متانت خودتون رو زیر سوال ببرید و با صحبت به ایشون منتقل کنید که شاید ایشون رو توی تنگنا قرار بدین و در نهایت خودتون آسیب روحی از جوابشون ببینید.

    اگه همه چی خوب پیشرفت هم می تونید در سایه ی خانواده ها و مشاور به شناخت یکدگیر بپردازید تا مطمئن بشین با هم هماهنگی هستین یا خیر.
    ممنونم از جوابتون. خیلی خوب میشد اگه می تونستم این کارو بکنم. اما غرورم اجازه نمیده و همونطور که گفتم محیط کارمون یه جوریه که همه دنبال سوژه می گردن. سرگرمیشون رسوا کردن همدیگه است. با اینکار خوراک یه ماهشون جور میشه.
    خط آخر همون چیزیه که میخوام اما نمیدونم چطوری میشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط babelirani نمایش پست ها
    با سلام

    اگر فکر کنید مرد ایدالتون رو پیدا کردید واقعا" حاضرید ازشون خواستگاری کنید ؟

    و اینکه تفکراتون رو از کجا فهمیدید با ایشون همخونی داره ؟ شما که کلا" میگید در عرض 1 سال کلا" 5 ساعت باهاشون حرف زدید ؟

    چطور لباس میپوشید و آرایش میکنید ؟
    ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و جواب دادید.
    بله! البته وقتی بیشتر از پنجاه درصد احتمال بدم که جوابش مثبته و ترجیح میدم خودش ازم خواستگاری کنه. در مورد ایشون من مطمئن نیستم که ایده آل باشه. دلم میخواد بیشتر باهاش آشنا بشم.
    ایشون به بعضی مکاتب فلسفی و عرفانی علاقه دارن که من هم باهاشون آشنام و بدون شک روی اخلاق تاثیر میزاره. هردو توی یک زمینه هنری و یک سبک فعالیت داریم. طرز فکر و راه حل های پیشنهادیمون در زمینه کاری کاملا مثل هم هستن. سرگرمی های مشترکی داریم...
    من چادری نیستم اما محجبه ام و اصلا آرایش نمی کنم.

  2. 3 کاربر از پست مفید آبان تشکرکرده اند .

    babelirani (یکشنبه 01 تیر 93), pasta (یکشنبه 01 تیر 93), سعیداطی (یکشنبه 01 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.