با سلام
خوب در مورد موضوع شما نمیشه به صورت کامل نظر داد
میتونه این رفتارشون هر منظوری داشته باشه
دلیل و یا موضوع خواصی داشت که رابطه با همسرتون سرد شد ؟
آیا شما در این رابطه هم سرد هستید یا سردی فقط از طرف همسرتون هستش ؟
وقتی کنار همدید چی کار میکنید ؟
قبلا" حرفاتون رو گوش میداد ؟ هر جایی که میرفت باید بهتون میگفت یا خودش دوس داشت بهتون بگه ؟
میشه کمی در مورد این جمله ای ( کلی دوستت ندارم هاشو تحمل کردم ) توضیح بدید ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)