به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 خرداد 95 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1392-12-29
    نوشته ها
    107
    امتیاز
    2,472
    سطح
    30
    Points: 2,472, Level: 30
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    91

    تشکرشده 234 در 76 پست

    Rep Power
    24
    Array
    اگه اینقدر که میگی حساسه رو این موضوع پس میتونه اینکارو قبل اینکه اینقدر ارتباط جدی بشه انجام داده باشه تا با اطمینان بیاد جلو، نه الان یا اینده که اگه اینکارو بی دلیل خاصی از جانب و رفتار شما کرد میتونه دلیل بددلی و شکاک بودنش باشه، اونوقت تو هستی که باید ببینی میتونی تمام عمر با ادم شکاک باشی یا نه؟؟؟؟وی اگه خودت با رفتارت به شک بندازیش که هیچ...
    اما من یه خواستگار اینطور با نفوذ داشتم و تو سایت دیدم که نوشه بود:
    پرینت رو تا دو سه ماه قبل میشه گرفت و بیشتر ازون نمیشه...
    اگه هم بشه هیچکس اونقدر بیکار نیست بیاد پرینت تمام مکالمات و اس های دیگری رو از روز اولی که خطشو گرفته بگیره بخونه مگه اینگه طرف مقابلش اونقدر با رفتاراش اونو به شک بندازه که بخواد وقت بذاره ولی بازم میگم فکر کنم نشه بیشتر از 2-3 ماه قبلو پرینت گرفت....
    به هرحال مسئله ایه که پیش اومده... شما توبه کردی ...
    اینطور فکر کن که این همسری که تا این حد خوبه و همدیگرو دوست دارید جواب خوبیو توبه تو هست پس چرا خداباید دوباره اونو ازت بگیره و همه چی بریزه به هم؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه خودت با رفتارات اونو سوق بدی به سمت شک و بدگمانی.....
    اصلا نترس... اگه میخواست این کارو بکنه همون اول برای شناخت بیشتر تو باید میکرد نه الان.... به خدا اطمینان کن و به خودش واگذار کن و با ارامش ازین دوران شیرین لذت ببر ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید setare sorbi تشکرکرده است .

    گدای خدا (شنبه 31 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شکست های عاطفی پی در پی، نمیخواستم زندگی ام اینچنین شود
    توسط Cloud در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 19 خرداد 96, 18:30
  2. مادر شوهرم و خاله های شوهرم در پی جدایی ما هستند
    توسط nazi khanum در انجمن مشکلات ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 08 خرداد 94, 20:08
  3. با هم کلاسی دانشگام که از گذشته ی بد من در دبیرستان پی برده چیکار کنم ؟؟
    توسط daneshju در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 مهر 92, 13:10
  4. شکستهای عشقی پیاپی
    توسط الو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: شنبه 27 آبان 91, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.