با سلام
تاپیک از حد مجاز عبور کرده و ضمنا به حاشیه کشانده شده
شما بهترین کاری که کردید همان است که موضوع را با خانواده ها در میان گذاشته اید و بهتر است پی گیر ازدواجتون باشید مگر آنکه خانواده دختر و خود دختر موافق ازدواج نباشند و عواقب اتفاقی که افتاده را هم بپذیرند و الا اگر خواستار ازدواج باشند وجدان و اخلاق و انسانیت و مسئولیت پذیری حکم می کند که ازدواج کنید با ایشان
این تاپیک قفل می شود نیازی هم به ادامه این موضوع نیست









علاقه مندی ها (Bookmarks)