سلام و با تشکر از ندا و سعیداطی.
ندا جان شکر خدا نامزدم بهم اعتماد داره اما نمیدونم چرا ارامش ندارم و تمام وجودم پر از ترس و استرس شده.
من نمیتونم موضوع رو بگم چون تمام زندگیم نابود میشه .من دختر پاکی هستم اما نمیدونم چرا حماقت کردم .نمیشه بهش بگم .حاضرم بمیرم اما این اتفاق نیفته.
بهش بگم که فردا روزی بره و نه تنها خودم خانوادم هم نابود میشه اخه خیلی دوستش دارم و از طرف دیگه ابروی خانوادگیم میره.










علاقه مندی ها (Bookmarks)