آقای مدیر همدردی من که توضیح دادم رفتم مشاوره حضوری و چه گفت.
توصیه کرد ازدواج کنیم و بعد از به دنیا اومدن بچه به همه بگیم 7 ماهه به دنیا اومد و بعد تصمیم بگیریم خودمون بزرگش کنیم یا بچه رو واگذار کنیم به یک زوج دیگه و جدا بشیم. بدبختی اینجاست که مشاورها همه یا شدیدا باور مذهبی دارند و یا خودشون رو به مذهبی بودن می زنند تا برای کارشون مشکل پیش نیاد و دنبال کمک کردن به مراجعه کننده نیستند وقتی اسم سقط رو به عنوان یه گزینه آوردم زد توی سرم و گفت حرامه بهش فکر نکن گفتم من برام مهم نیست گفت باید برات مهم باشه وگرنه به سلامت.
در همین کتابی که شما ازش آیه آوردید هم گفته دوست دختر من باید سنگسار بشه. کل بدبختی و فاجعه به خاطر همین تفکر مذهبی کشور است وگرنه در اروپا اگه این اتفاق می افتاد که از قرون وسطی فاصله گرفتند نه جون دوست دخترم در خطر بود و نه فاجعه ای در کار و از طرف دولت هم حمایت می شدیم برای هر تصمیمی که می گرفتیم و حتی سقط هم زیر نظر بهترین پزشکان صورت می گیرفت نه بطور غیرقانونی در زیرزمین توسط کسی که پزشک هم نیست. اگه پدر دوست دختر من هم مسلمون نبود عمرا فکر کشتن دخترش به سرش نمی زد اگه اینها خواسته خداست همون بهتر که ازشون سرکشی کنیم. صد سال توبه و گریه و عزاداری و دعا باعث نمیشه دوست دختر من دیگه باردار نباشه که مشکل ما حل بشه. لطفا راه حل واقعی توصیه کنید به جای تبلیغ کردن و مشتری پیدا کردن برای دین خودتان.









علاقه مندی ها (Bookmarks)