خیلی ممنون از همتون،ولی من یه مشکل دیگه هم دارم و اون اختلاف قد و اختلاف تحصیلاته
.قبول دارم توقعاتم بالاست،ولی خیلی سخته پذیرفتن مردی که باهات هم قد باشه،متاسفانه همه ی خواستگاران من یا مشکل نداشتن تحصیلات آکادمیک داشتن یا مشکل قد و یا بیشتر از همه مشکل همسن یا کوچکتر بودن،افرادی هم که برای دوستی جلو اومدن بطور کلی از من کوچیکتر بودن،موضوع اینجاست نمیتونم موقعیت خانوادگی و شرایط خودمو نادیده بگیرم
- - - Updated - - -
Khaleghezie عزیز بله اهل آرایش هستم و در خانواده ی آزادی بزرگ شدم و تهران زندگی میکنم،متاسفانه هیچ تاثیری نداره،حتی یکبار بهم گفته شد چرا وقتی تازه بیست سالته اینطوری لباس میپوشی،من حتی بخاطر حق طبیعی لباس پوشیدن و آرایش کردن متناسب سنم به اشتباه مورد مواخذه قرار میگیرم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)