میشه بگید دیگه سر چه چیزایی با هم مشکل دارین ؟
منو نامزدم هم به همین صورت همو درک نمیکردیم(سردی .. جواب ندادناش ... راه دور..) با اینکه خیلی بهش علاقمند شده بودم و از خود گذشتگی میکردم اما اون اصلا حاضر نبود کوتاه بیاد چون عقد نکرده بودیم نتونستیم تحمل کنیم و از هم جدا شدیم .
ولی شما شرایطت فرق داره اینه که عقد کردین . بیشتر از خصوصیات خودت و اون بگو








علاقه مندی ها (Bookmarks)