سلام
گفتنی ها را مدیر همدردی و دوستان گفتند......
شما فرمودید که موضوع دوشیزه بودن برای ایشون مهم نبوده با توجه به اینکه خانواده مذهبی دارند.... و همچنین فرمودید که ایشان نیز این تاپیک را مشاهده می کنند.
میشه از دختر خانم بپرسید که در صورت عدم ازدواج با شما، در اینده قصد دارند به همسرشان دراینباره چگونه پاسخ بدهند؟
لطفا سری به تاپیک زیر بزنید و ببینید که این موضوع بعدا چه مشکلاتی را برای این خانم به وجود می اورد
اگر به فکر این خانم هستید سریع تر خانواده را در جریان بگذارید
http://www.hamdardi.net/thread-33862.html








علاقه مندی ها (Bookmarks)