سلام دوست عزیز.
عاقلانه ترین راه حل اینه که به خانواده هاتون اطلاع بدین و عقد کنید. شما پدرش هستید و باید مسئولیتش رو بپذیرید. سقط اون بچه قتل محسوب میشه. باید مرد و مردونه پای عملتون بایستید و عواقبش رو بپذیرید.
تشکرشده 2,204 در 465 پست
سلام دوست عزیز.
عاقلانه ترین راه حل اینه که به خانواده هاتون اطلاع بدین و عقد کنید. شما پدرش هستید و باید مسئولیتش رو بپذیرید. سقط اون بچه قتل محسوب میشه. باید مرد و مردونه پای عملتون بایستید و عواقبش رو بپذیرید.
[size=medium]خداوندا
[size=small]تو آنقدر بزرگي كه مشكلات حقيرم در هجوم بودنت فنا ميشود.[/size]
[/size]
[size=small]غمگینم، مانند مادری که آخرین سرباز برگشته از جنگ پسرش نبود![/size]
deljoo_deltang (سه شنبه 27 خرداد 93), heaven65 (سه شنبه 27 خرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 26 خرداد 93), m.reza91 (دوشنبه 26 خرداد 93), parsa1400 (سه شنبه 27 خرداد 93), salehe92 (دوشنبه 26 خرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 26 خرداد 93), فرشته مهربان (چهارشنبه 28 خرداد 93), واحد (سه شنبه 27 خرداد 93), نسترن س (سه شنبه 27 خرداد 93), هم آوا (سه شنبه 27 خرداد 93), مهربونی... (سه شنبه 27 خرداد 93), مدیرهمدردی (دوشنبه 26 خرداد 93), سعیداطی (سه شنبه 27 خرداد 93), شمیم الزهرا (سه شنبه 27 خرداد 93), شایسته89 (سه شنبه 27 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)