با سلام.
خوبست که دغدغه اخلاقیات داشته باشید. اما بد است که این دغدغه مانع زندگی عادی شما شود.
کافیست توجه نکنید و در رفتار آدم ها دقیق نشوید و قضاوت هم نکنید. به هر حال شما هیچ اطلاعی از زندگی شخصی آدم ها ندارید.
![]()
تشکرشده 4,314 در 675 پست
با سلام.
خوبست که دغدغه اخلاقیات داشته باشید. اما بد است که این دغدغه مانع زندگی عادی شما شود.
کافیست توجه نکنید و در رفتار آدم ها دقیق نشوید و قضاوت هم نکنید. به هر حال شما هیچ اطلاعی از زندگی شخصی آدم ها ندارید.
![]()
هر چیز که در جُستن آنی، آنی
مولانا
shabe barooni (دوشنبه 26 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 27 خرداد 93), واحد (سه شنبه 27 خرداد 93), آزرم (دوشنبه 26 خرداد 93), شیدا. (دوشنبه 26 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)