جناب Lord.hamed عزيز
از نظر لطف شما نسبت به خودم سپاسگزارم و همچنين خوشحالم كه صحبت بنده را كامل كرده و به بيان نكاتي پرداختيد كه واقعاً صحيح و به جا بوده و جاي بررسي و راه راهكار و فرهنگ سازي دارد كه البته به نظر بنده فرهنگ سازي چيزي نيست كه از بيرون به جامعه تزريق شود. فرهنگ همان چيزيست كه من و شما مي توانيم آن را اجرا كرده و به ديگران القا كنيم.
در جامعه ما حس اعتماد نسبت به ديگران و صداقت بسيار كم رنگ است .
توضيحات شما به قدري كافي بود كه ديگر نيازي وجود ندارد من نيز توضيح دهم جز اينكه آن را كاملاً تأييد مي كنم.
|تشكر|