سلام خانوم فرشته اردیبهشتممنون از دقت نظرتون
دقیقا همون طور که شما اشاره کردید من هم تو جمع مذکرها از بکارگیریالفاظ و کلماتی که با شان انسانی یک انسان مغایرت داشته باشه ناراحت میشم وی حسناخوشایند و تلخی بهم دست میده، حالا شما در نظر بگیرید این کلمات زشت وقبیح وبعضا الفاظ رکیک در حضور یک جنس مونث صورت بگیره واقعا شدید به هم میریزم واگر مشغول هر کاری باشم تمرکزم رو از دست میدم وتمام فکرم ناخواسته معطوف اون صحنهمیشه که چرا در حضور ی خانوم باید چنین حرف هایی زده شه یا مزاحمت هایی که در حینرانندگی یا کنار خیابون برای بانوان حتی اگر خانوم ظاهر موجه وقابل دفاعی همنداشته باشه صورت میگیره ؛من رو دل آزرده میکنه .
من خودم هم متوجه حساسیتم شدم یعنی اگه پیش بینی کنم جایی این اتفاقاتمی افته حتما برنامه کاری یا مسیرم رو عوض میکنم تا شاهد چنین صحنه هایی نباشم ولیچه کنم که خیلی مواقع متاسفانه غیر قابل پیش بینی اند.بارها خودم، خودم رو سرزنش میکنم که من چکار کنم من که کاری از دستم برنمیادچرا باید اینقدر ناراحت موضوعی بشم که هیچ دخالتی تو شکل گیری اون ندارم.
حالا میخام از شما دوستان و سروران عزیز خواهش کنم راهکاری به من نشونبدید که بتونم از ناراحتیم تو این مواقع کم کنم.
از توجهتون بینهایت سپاسگذارم.
- - - Updated - - -
سلام خانوم فرشته اردیبهشتممنون از دقت نظرتون
دقیقا همون طور که شما اشاره کردید من هم تو جمع مذکرها از بکارگیریالفاظ و کلماتی که با شان انسانی یک انسان مغایرت داشته باشه ناراحت میشم وی حسناخوشایند و تلخی بهم دست میده، حالا شما در نظر بگیرید این کلمات زشت وقبیح وبعضا الفاظ رکیک در حضور یک جنس مونث صورت بگیره واقعا شدید به هم میریزم واگر مشغول هر کاری باشم تمرکزم رو از دست میدم وتمام فکرم ناخواسته معطوف اون صحنهمیشه که چرا در حضور ی خانوم باید چنین حرف هایی زده شه یا مزاحمت هایی که در حینرانندگی یا کنار خیابون برای بانوان حتی اگر خانوم ظاهر موجه وقابل دفاعی همنداشته باشه صورت میگیره ؛من رو دل آزرده میکنه .
من خودم هم متوجه حساسیتم شدم یعنی اگه پیش بینی کنم جایی این اتفاقاتمی افته حتما برنامه کاری یا مسیرم رو عوض میکنم تا شاهد چنین صحنه هایی نباشم ولیچه کنم که خیلی مواقع متاسفانه غیر قابل پیش بینی اند.بارها خودم، خودم رو سرزنش میکنم که من چکار کنم من که کاری از دستم برنمیادچرا باید اینقدر ناراحت موضوعی بشم که هیچ دخالتی تو شکل گیری اون ندارم.
حالا میخام از شما دوستان و سروران عزیز خواهش کنم راهکاری به من نشونبدید که بتونم از ناراحتیم تو این مواقع کم کنم.
از توجهتون بینهایت سپاسگذارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)