به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 42

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 94 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1392-11-30
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    2,310
    سطح
    29
    Points: 2,310, Level: 29
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    247

    تشکرشده 112 در 69 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط واحد نمایش پست ها
    دوست خوبم این تنها شما نیستید که اینجوری هستید و این اقای روانشناس کشف کردند بلکه همه انسانها چیزهای دور از دسترس رو بیشتر میپسندند و طالبش هستند حتی یه بچه 5 ساله هم عروسکی رو که توی اتاقش و زیر دست و پاشه بهش اهمیت نمیده ولی اسباب بازی تو ویترین یه مغازه ارزوی قلبیشه . مگه نه؟ همه چیز هایی رو که با تلاش فراوان به دست می اوریم بیشتر دوست داریم .ولی اگه چیزی بدون تلاش و اسان به دست بیاد قدرش رو نمیدونیم برای همین هست که مثلا افراد سالم قدر سلامتیشون رو که بزرگترین نعمت خداست اصلا نمیدونند و لی وقتی اونو از دست میدن و با تلاش و کوشش بسیار و با صرف هزینه های هنگفت دوباره به دست میارند خیلی بیشتر قدرش رو میدونند . اینا رو به اقای روانشناستون بگید شما تنها نیستید همه انسانها این جوریند .
    سلام
    من کاملا با نظر شما مخالفم بیشتر ادمهایی که من دیدم دوست دارن برای رسیدن به خاسته هاشون زحمت زیادی نکشند

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    ولی من برعکسم. به قول حافظ دولت آنست که بی خون دل آید به کنار. ادم وقتی خیلی تلاش می کنه بایدم به نتیجه برسه. جز اینه؟ تازه دیگه انقدر ادم خسته است که نتیجه هه اهمیتی نداره.
    اون وقتی که یه کم تلاش کنی و به نتیجه برسی خوبه و جالبه به نظر من. حالا شانس باشه خوبه هوش باشه هم خیلی خوبه ادم به خودش افرین می گه اخرش.

    شما از چالش خوشتون میاد نه از جون کندن. از حل مساله و از چالش. اگه فکر می کنین باهاش مشکلی ندارین که کاریش نداشته باشین. اگه هم فکر می کنین که براتون مشکل سازه م یتونین در یکی دو زمینه این علاقه به چالش رو بندازین و خودتونو راضی کنین که خود به خود در زمینه های دیگه اروم تر بشین و نیاز به چالش نداشته باشین.

    شایدم فکر می کنین ارزش نتیجه ای که به دست میارین به مقدار وقت و انرزی ای هست که براش گذاشتین.

    به هر حال مشکلی ندارین که.مدلتونه. موفق باشید.
    دقیقا،اره من از چالش خوشم میاد
    نه باهاش مشکلی ندارم بلکه خوشم هم میاد،اما میترسم در اینده به زندگیم خصوصا بعد از ازدواج صدمه بزنه
    ولی اگه برای یه چیزی زیاد زحمت بکشم و نتونم به دستش بیارم روم اثر بدی میزاره

  2. کاربر روبرو از پست مفید Dreams end تشکرکرده است .

    meinoush (دوشنبه 26 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تست تست تست تست
    توسط admin در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 دی 96, 20:59
  2. تست کور رنگی
    توسط مو طلایی در انجمن خلاقیت
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 تیر 90, 11:55
  3. تست طول عمر با روش آرماني !
    توسط آرمان 26 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 تیر 88, 13:41
  4. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 اردیبهشت 87, 06:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.