
نوشته اصلی توسط
واحد
دوست خوبم این تنها شما نیستید که اینجوری هستید و این اقای روانشناس کشف کردند بلکه همه انسانها چیزهای دور از دسترس رو بیشتر میپسندند و طالبش هستند حتی یه بچه 5 ساله هم عروسکی رو که توی اتاقش و زیر دست و پاشه بهش اهمیت نمیده ولی اسباب بازی تو ویترین یه مغازه ارزوی قلبیشه . مگه نه؟ همه چیز هایی رو که با تلاش فراوان به دست می اوریم بیشتر دوست داریم .ولی اگه چیزی بدون تلاش و اسان به دست بیاد قدرش رو نمیدونیم برای همین هست که مثلا افراد سالم قدر سلامتیشون رو که بزرگترین نعمت خداست اصلا نمیدونند و لی وقتی اونو از دست میدن و با تلاش و کوشش بسیار و با صرف هزینه های هنگفت دوباره به دست میارند خیلی بیشتر قدرش رو میدونند . اینا رو به اقای روانشناستون بگید شما تنها نیستید همه انسانها این جوریند .
علاقه مندی ها (Bookmarks)