به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 38

Threaded View

  1. #38
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    میس مرجان عزیز، یک دختر فقط وقتی از ازدواج و زندگی مشترک فراری میشه که خواستگار باب میل و مورد پسندش وجود نداشته باشه. گاهی اوقات ذهن ما رو به سمتی میبره که آگاهانه مشکل رو پشت چیزی مخفی کنیم تا راحت تر باهاش کنار بیایم. اگر تعداد خواستگارها و کیفیت اونها بالاتر بره و به تبع اون وقتی دیدی تعداد زیاد شد و توی اونهایی کسایی هست که به دلت میشینه، این مشکلت هم خود به خود حل میشه.
    با این قسمت پستت خیلی موافقم. بقیه اشو نه. حالا لایک بزنم یا نه؟ :)

    مرجان جان. اگه ناراحتت کرده همدردی یه مدت نیا و به کارایی برس که دوست داری. مثلا شنا ورزش گشتن با دوستان مهمونی و این چیزا .به دو هفته هم نمی رسه که اینجا رو یادت نیاد:) برو خوش بگذرون.

    پسرایی که من دیدم در اطرافم از دوستان دور و نزدیک خیلی هاشون خوب بودن. یه تعداد کمیشون مشکل داشتن با همسراشون که تازه از این مشکل داشتن بازم خیلی کمشون خیانت بوده.... راستش اصلا یادم نمیاد از دوستانمون کسی به خاطر خیانت مشکل داشته باشه. به خاطر مشکل شخصی و گذشته یه طرف و رفتارایی که در واقع دست خود شخص نبوده و اثر گذشته اش بوده و بیماری بوده بوده به خاطر زود ازدواج کردن و کم مهارتی در رفتار بوده که هیچوقت هم نرفتن مشاوره... الان اینا رو یادم میاد. البته بعضی هاشونم که کلا ازدواج نمی کنن و به ازدواج اعتقاد ندارن.
    ادم مناسب انتخاب کن. مشاور ازدواج هم برو. خودت شاد باش. اعتماد به نفس داشته باش. زندگی و هدف شخصی هم داشته باش. کسی رو هم که انتخاب می کنی دلنشین بوده باشه برات. اونم براش دلنشین باشی. اگه هم مشکلی پیش اومد نذاری بمونه. یا خودتون حلش کنین یا برین مشاوره که اگه مهارت ها و رفتارهای زندگی مشترک رو نیاز بود یاد بگیرین. بعید می دونم کسی بیاد خیانت کنه اونم به این راحتی.
    موفق باشی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 25 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاپیک های نیازمند به حضور کارشناسان تالار
    توسط بالهای صداقت در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 285
    آخرين نوشته: جمعه 03 دی 00, 17:47
  2. پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 92, 02:53
  3. پیمان شکنی‌های آن‌لاین
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 92, 07:59
  4. تاثیرات منفی! تاپیک های خیانت!!!!!!!!
    توسط del در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 دی 90, 12:47

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.