با سلام
خوشحالم که انتخاب خوبی داشته اید
ریشه وسواس فکری شما در این مورد به کمال گرایی شما باز می گردد . میل به اولی بودن ، بیست بودن خود و نزدیکان و هرچه از ترینها ردیف میشه حکایت از کمال گرایی دارد والا احساساتی و خیالاتی بودن دختران در آن سن کاملاً طبیعی هست و هیچ ربطی به عشق نداره و مطمئن باشید عشقی در کار نبوده هم اکنون هم بین شما عشقی در کار نیست اگر درست معنای عشق را بدانید ، همین گیر دادن ذهن شما به این موضوع یعنی عشقی از شما نسبت به او در کار نیست شما فقط احساسات گرمی نسبت به ایشان دارید .
ضمناً تا زمانی که عقد نکرده اید از هرگونه ارتباط عاطفی بپرهیزید و شناخت را زیر نظر یک مشاور پیش برده و هرچه زودتر ختم دوره شناخت را اعلام کنید و اگر خانواده شما در جزیان نیستند که کار بسیار اشتباهی کرده اید که تا اینجا پیش رفته اید و هرچه زودتر آنها را در جریان قرار داده و به خواستگاری بروید
مقالات مربوط به کمال گرایی و درمان ان از مدیر همدردی را بخوانید









علاقه مندی ها (Bookmarks)