آقای خاله قزی از شما هم ممنون بابت راهنمایی تون
صحبتهای شما رو قبول دارم و میدونم باید سطح اطلاعاتم رو بالاتر ببرم و هنوز فکر میکنم یکسری مهارتها رو توی ذهنم قبول دارم ولی باید بتونم عملی کنم
خیلی مهمه تمام افکاری که الان دارم رو بتونم اجرا کنم
اینکه وقتی خانواده همسر حرفی میزنن با قصد یا بدون قصد سعی کنم خونسرد باشم و به دل نگیرم
اینکه شک و دودلی رو کنار بگذارم و به همسرم اطمینان داشته باشم
اینکه هنگام عصبانیت خونسردی خودم رو حفظ کنم و هر حرفی رو به زبون نیارم
اینکه بتونم با لغات مناسب ابراز محبت کنم و قشنگ حرف بزنم
اینکه غرور همسرم رو خدشه دار نکنم چون که غرور مرد براش خیلی اهمیت داره
اینکه به همسرم تکیه کنم و بهش بفهمونم ارزشمندترین آدم برای منه
اینکه جراتمندانه رفتار کنم و مادر همسرم نباشم بلکه معشوقه اش باشم
اینکه به روابط جنسی اهمیت بدم و در این زمینه کمبودی براش نذارم
اینکه وقتی آدرس جایی رو گم کردیم بهش غر نزنم و اجازه بدم خودش پیدا کنه(این قسمت خیلی باحال بود)
همه این موارد نکات مهم در بهبود روابط زن و شوهره که باید سعی کنم سرلوحه زندگیم قرار بدم
و این تجربیات رو مدیون مشاورین و دوستای عزیز همدردی هستم که از تک تکشون درس گرفتم و خواهم گرفت
من میدونستم که یکی از راه حل های من برای این مشکل بازدید کمتر از همدردیه ولی این کار پاک کردن صورت مسئله است
باید بتونم با تاپیک ها و مشکلات دوستان خوب برخورد کنم ازشون درس بگیرم و نکات مهم رو استخراج کنم و با نویسنده تاپیک همدردی کنم اما برای خودم درگیری ذهنی ایجاد نکنم
مطمئنم که اگر نکات کلیدی رو رعایت کنم میتونم زندگی خوبی داشته باشم
نمیخوام از خودم یا جامعه همدردی تعریف کنم ولی من اینجا با دوستای خیلی خوبی آشنا شدم که همشون با توجه به سن و سالشون بسیار فهمیده هستن و واقعا جای تحسین دارن هرچند که من مدت زیادی نیست با این سایت آشنا شدم ولی توی همین مدت شناخت خوبی کسب کردم و مطمئنم که اگر ادامه بدم به لطف خدا و دوستان میتونم انتخاب خوبی داشته باشم
من امشب سر نماز مغرب و عشاء وقتی داشتم دعا می کردم خیلی فکر کردم دیدم تنها راه حل من کمک خداست همون لحظه از خدا خواستم که همسری مناسب با روحیاتم نصیبم کنه و اگر یه جایی داشتم اشتباه می کردم خودش یه نشونه بهم بده که بدونم دارم اشتباه میکنم و میدونم که خدا مثل همیشه کمکم میکنه چون در بدترین لحظات به دادم رسیده و برام اثبات شده است
از خدا خواستم که بتونم دانش و دانسته هام رو استفاده کنم
با آرزوی موفقیت برای همه دوستای گل همدردی
من به نتایجی که می خواستم رسیدم و فکر می کنم بهتره تاپیک قفل بشه








(این قسمت خیلی باحال بود)

علاقه مندی ها (Bookmarks)