سلام جناب همدردی
اول ازهرچیز واستون آرزوی خوشبختی درکنارمحبوبتون رودارم
من متاهلم وتجربه این رفتارهارو دارم.منم مثه این خانم خیلی صادق وبی سیاست بودم ومتاسفانه تاوانش روتاالان که 3سال اززندگیم گذشته دارم میدم.من قبل ازشوهرم باهیچکس رابطه ای نداشتم وشوهرم اولین کسی بود که باهاش صحبت میکردم وقصد آشنایی وازدواج داشتم.این مهمه.
منم باشوهرم درمورد احساسات 15 سالگیم صحبت کردم که خیلی اشتباه بود وباعث بدبینی شوهرم شدواینکه توی خیلی رابطه ها منومحدود کرداما اولین وآخرین عشقم خودش بودوهست...اما حیف که این فکرهای بچه گانه اون خیلی ازخوشی های زندگیمون روگرفت
جناب همدردی شما اشتباه کردی که دفترش رو خوندی من حتی یه مدت توی دفتر خاطراتم یه آدم خیالی رو فرض میکردم باهاش صحبت میکردم فقط به خاطر اون احساسات دوران نوجوانی که واسه همه دخترها پیش میاد.میخوام بهتون بگم که دخترها توی دوران نوجوانی وجوونی تا چه اندازه تحت تاثیر احساسات زود گذرهستن وطبیعتشون اینجوری هستش.
اگه میتونید این فکرهارو ازذهنتون پاک کنید واون دخترروکه خوشبختی لایقش هست رو خوشبخت کنیدباتوکل به خدا جلو برید.اما اگه نمیتونید زندگی روواسش سخت نکنید من میدونم چقدر سخته چون کشیدم پس ازتون خواهش میکنم جواب صداقت وسادگی اون دختر پاک روبه بهترین نحو بدید وهمونطور که مصباح الهدی عزیز گفتن واسش بشید اولین وآخرین عشق.
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
علاقه مندی ها (Bookmarks)