به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام جناب همدردی
    اول ازهرچیز واستون آرزوی خوشبختی درکنارمحبوبتون رودارم
    من متاهلم وتجربه این رفتارهارو دارم.منم مثه این خانم خیلی صادق وبی سیاست بودم ومتاسفانه تاوانش روتاالان که 3سال اززندگیم گذشته دارم میدم.من قبل ازشوهرم باهیچکس رابطه ای نداشتم وشوهرم اولین کسی بود که باهاش صحبت میکردم وقصد آشنایی وازدواج داشتم.این مهمه.
    منم باشوهرم درمورد احساسات 15 سالگیم صحبت کردم که خیلی اشتباه بود وباعث بدبینی شوهرم شدواینکه توی خیلی رابطه ها منومحدود کرداما اولین وآخرین عشقم خودش بودوهست...اما حیف که این فکرهای بچه گانه اون خیلی ازخوشی های زندگیمون روگرفت
    جناب همدردی شما اشتباه کردی که دفترش رو خوندی من حتی یه مدت توی دفتر خاطراتم یه آدم خیالی رو فرض میکردم باهاش صحبت میکردم فقط به خاطر اون احساسات دوران نوجوانی که واسه همه دخترها پیش میاد.میخوام بهتون بگم که دخترها توی دوران نوجوانی وجوونی تا چه اندازه تحت تاثیر احساسات زود گذرهستن وطبیعتشون اینجوری هستش.
    اگه میتونید این فکرهارو ازذهنتون پاک کنید واون دخترروکه خوشبختی لایقش هست رو خوشبخت کنیدباتوکل به خدا جلو برید.اما اگه نمیتونید زندگی روواسش سخت نکنید من میدونم چقدر سخته چون کشیدم پس ازتون خواهش میکنم جواب صداقت وسادگی اون دختر پاک روبه بهترین نحو بدید وهمونطور که مصباح الهدی عزیز گفتن واسش بشید اولین وآخرین عشق.
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  2. 9 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    Amir_23 (شنبه 24 خرداد 93), hamdardi9988 (شنبه 24 خرداد 93), meinoush (شنبه 24 خرداد 93), toojih (شنبه 24 خرداد 93), فدایی یار (یکشنبه 25 خرداد 93), فرهنگ 27 (شنبه 24 خرداد 93), واحد (شنبه 24 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 24 خرداد 93), شیدا. (یکشنبه 25 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این ازدواج غلط افسرده و داغونم
    توسط raha69 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 خرداد 95, 22:49
  2. داغونم کمکم نمی کنید؟
    توسط من تنهام در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 91, 23:21
  3. خانواده خودم داغونم کردن....
    توسط مادلین در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 فروردین 91, 13:44
  4. +اگه با کسی دیگه ازدواج کنه داغون میشم!!!!
    توسط asheqh در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 فروردین 88, 00:36
  5. +داغونم چیکار کنم؟
    توسط نها 65 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اسفند 87, 08:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.