قضيه همكارم هم به لطف خدا و دوستان كلا حل شد يه احساس زودگذر بود خداروشكر ديگه خوابشون رو نديدم والان با ديگران اصلا برام فرقي نداره و اين قضيه ربطي به زندگيم نداشت و نداره من از 6ماه بعد از عقدم به جدايي فكر ميكردم
اردیبهشت 93
نوشته اصلی توسط ارغوان62
و اما راجع به اون آقا همه گفتین حست از بین میره و عشق نیست و هوسه
13ماه و 18 روز از اومدن ایشون به اینجا میگذره ولی فایده نداشت
همین امشب بشین باهاش صحبت کن که به صورت توافقی جدا بشین. اگر مخالفت کرد بعدن در موردش فکر میکنی که باید چکار کنی، اگر هم موافق بود که من فکر میکنم به احتمال خیلی زیاد موافق باشه، یک هفته ای تمومه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)