سلام گلها.
من از نظر شما عزیزان خیلی استفاده کردم ولی یکمی هم از andiya دل خور شدم بهتر است همه را با یک چوب نراند خیلی از آدمهای بی سواد هستند که از تحصیل کرده های این زمانه بهتر صحبت می کنند و بهتر فکر می کنند و یا بالعکس بهتر همدیگر را راهنمایی کنیم تا توهین به همه افراد و یا قشرها.
سحر1 خانم گلم بهتر از هر رفتار و گفتار دلخور نشی و نخواهی جبهه بگیری و کمی خودت را پشت همسرت مخفی کن یعنی بهتر بگویم اجازه بده او در بیشتر مواقع با مادر و خانواده خودش رو در رو شود چرا شما دلخور و ناراحت می شود. قبل از رفتن با همسرت صحبت کن و بگو من سکوت می کنم تا زماتی که شما از من در قبال آنها و صحبتهای که دلخوری پیش می آید در حضور خودم دفاع کنی ولی اگر زمانی فکر کنم شما کمی کوتاهی کنی خودم پاسخ می دهم ولی بهتر است شما صحبت کنید اینجوری نه شما درگیری فکری دارید که ناراحت شوید و همسرتان هم وظیفه خودش میداند که بیشتر حواسش به شما باشد تا به هر دوی شما خوش بگذرد.