سلام دوست عزیز لازم است رئوس کلی مساءل و مشکلاتتون را ذکر نمایید اینجوری کسی نمیتواند به شما راهنمایی ارزشمندی بنماید،اگر شما صرفا یه ادرس میخوایید خب بفرمایید <دادگاه> اما بنظر میاد کسانیکه به اینجا مراجعه میکنند دنبال راه حل هستند نه ادرس.
تشکرشده 43 در 18 پست
سلام دوست عزیز لازم است رئوس کلی مساءل و مشکلاتتون را ذکر نمایید اینجوری کسی نمیتواند به شما راهنمایی ارزشمندی بنماید،اگر شما صرفا یه ادرس میخوایید خب بفرمایید <دادگاه> اما بنظر میاد کسانیکه به اینجا مراجعه میکنند دنبال راه حل هستند نه ادرس.
khaleghezey (شنبه 24 خرداد 93), parsa1400 (شنبه 24 خرداد 93), هم آوا (یکشنبه 25 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)